10 weken echo

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by Saskia86, Jan 18, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Saskia86

Saskia86 Actief lid

Dec 7, 2015
    163
    22
    18
    Female
    Vandaag echo gehad! Zou eigenlijk 10+2 dagen zwanger zijn maar volgens de echo 10+5. Alles zag er goed uit verder. Durf nu eindelijk een beetje te gaan genieten en mijn angst dat het misloopt een plaatsje te geven en te vertrouwen in dat het goed komt! Blijft natuurlijk spannend. Het kan altijd misgaan maar volgens de echoscopiste is de kans nu klein! Dus ga nu lekker al een beetje spulletjes bij elkaar sprokkelen!

2. Lady87

Lady87 Actief lid

May 21, 2013
    125
    0
    0
    Zwolle
    Ha Saskia, gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik ben ook heel bang geweest hoor, dat het misliep. Wat mij hielp was echt naar mijn gevoel luisteren en er op vertrouwen dat ik het wel zou aanvoelen als er iets niet goed was. Lekker genieten!!

3. Kaila

Kaila Fanatiek lid

Mar 7, 2014
    1,593
    215
    63
    Wat fijn!
    Ik mag morgen ook en hoop ook heel erg dat ik er daarna een beetje in durf te gaan geloven. Je zal wel lekker opgelucht zijn! :)

4. Saskia86

Saskia86 Actief lid

Dec 7, 2015
    163
    22
    18
    Female
    Oooh zal voor je duimen! Laat je morgen iets weten?? Ik hoop ook dat jij wat meer rust gaat krijgen en dat je ongerustheid wat naar de achtergrond zakt. Ik dacht altijd dat het aan mij lag dat ik zo overbezorgd was. Want als je sommige tv programma's ziet van die meisjes die alles doen waar wij ons bezorgd om maken dan twijfel je wel aan jezelf. Maar ik merk gewoon dat wij allen het een zware onzekere periode vinden. En z eker als je een lange weg hebt moeten afleggen om zo'n wondertje in je buik te mogen hebben. En dan is zo'n forum als dit een geweldig medium. Al moet je niet alles op zoeken want dan wordt je alleen maar angstiger en ik spreek uit ervaring! Maar hoop en duim dat ooj bij jou alles goed is!!!

5. TigerAngel7

TigerAngel7 Fanatiek lid

Jan 2, 2015
    1,898
    1,277
    113
    Female
    Gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik ken dat gevoel al te goed de eerste x heb ik een mk gehad met 11wkn zonder dat ik van te voren bloedingen had gehad en of de symptomen minder werd. Bij deze zwangerschap was ik ook zo bang en onzeker dat ik 1x in de 2weken een echo heb gehad oa hartje horen om mij gerust te stellen gelukkig is alles goed en ben ik alweer bijna 20wkn zwanger van onze eerste wondertje. Succes en geniet van je zwangerschap

6. Kaila

Kaila Fanatiek lid

Mar 7, 2014
    1,593
    215
    63
    Hier was ook alles goed! Wat zijn wij ook blij en opgelucht!
    Inderdaad, stom dat we hier zo onzeker van worden. Maar als ik voor mezelf spreek: we hebben zo lang uitgekeken naar dit moment, dat we bang zijn dat het ook zo weer tussen onze vingers vandaan glipt. Een beetje indekken voor slecht nieuws, denk ik.
    Maar ik moet zeggen dat deze goede echo wel weer een mooie boost was voor mijn zelfvertrouwen. Stiekem had ik er ook wel een goed gevoel over, maar wilde daar gewoon nog niet helemaal aan toe geven.
    Het is ook zo gek: ik heb niet zo heel erg veel kwaaltjes, je voelt verder nog niks in je buik, je ziet nog niks.... Het is ook gewoon nog niet tastbaar, behalve wat je dan weer ziet op die prachtige echo! :D

7. Saskia86

Saskia86 Actief lid

Dec 7, 2015
    163
    22
    18
    Female
    ooh ben zo blij voor je! Ik snap dat gevoel heel goed, angst dat het door je vingers glipt! Het is ongelofelijk! "Vroeger" werd "iedereen" in je omgeving zwanger en voor mij en ook voor jou was dat alleen iets om van te dromen, en nu is het werkelijkheid, en is het ongelofelijk! Ik snap het maar al te goed!

@ tigerangel7: vreselijk als je met 11 weken een miskraam hebt, en ben echt heel blij dat je nu al bijna 20 weken bent! Je verwacht een meisje he? Heb je via een pretecho gedaan? Zo ja, vanaf welke week?

Share This Page