18-08 de geslachtsecho gehad. We wouden het zelf ook nog niet weten, en dus zou hij de echo met het geslacht in een envelop sturen. Dit hebben we gedaan en weggebracht na een feestwinkel zodat hun een ballon voor ons kon maken. Afgelopen zaterdag dus bekend gemaakt en we krijgen met trots weer een meisje erbij. Toch heb ik hier m'n twijfels bij en vindt ik de echo niet bepaald duidelijk in vergeleken met die van m'n dochter toen. Zouden jullie eens mee willen kijken? De echo zelf glimt heel erg veel dus kreeg hem wat moeilijk op de foto. Hopelijk zien jullie het alsnog
Staat er geen pottyshot (van onder tussen de beentjes) op de USB? Ik vind dit erg onduidelijke foto’s dus snap je twijfel.
Nee volgens mij niet. Omdat het voor ons ook een verassing moet zijn. Vraag het zowizo extra na bij de 20 weken echo
Dit is zeker een meisje! Je echo’s zijn juist van zeer goede kwaliteit en wat jij ziet is het uitsteeksel (plasser) wat nog naar binnen groeit bij een meisje. Komt ook overeen met het aantal weken wat je nu bent. Maar een pottyshot zou voor je eigen gerust stelling misschien beter geweest zijn.
Dit is een meisje. Bij een jongen zou je vanaf zo'n shot een balzak moeten zien Plus als je vanaf de billen gaat kijken op deze echo, steekt hij maar een paar mm uit... dus geen piemel
Omdat losse onderwerpen over geslachtsbepalingen niet zijn toegestaan doe ik deze dicht. Mocht je nog vragen hebben over het geslacht van je baby kan je een topic openen in Het grote NUB topic of het grote Potty shot topic. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl