Hoi. Gisteren had ik bruin verlies en Savonds was dit helder rood. Alleen op het wc papier met afvegen. Hier zat een duidelijk stopseltje (1cm lang en heel smal, klein sliertje ) op. In de nacht ook nog een keer bloed met afvegen. Vanmorgen alleen nog maar bruin verlies met wat hele donkere bruine slijmpjes. Ik mocht bij de gyn komen gezien ik middels iui zwanger ben geworden. Inwendig kon ze niks zien. Blaas gaf teveel schaduw. Uitwendig zag ze met veel moeite ( ze noteerde ook moeilijk beeld ) de baarmoeder met daarin wat oplichten ( leek soort streepje te zien). Volgens de gyn was dit een zwangerschapsringetje / beginnend vruchtzakje. Maar bij dit termijn had ze verwacht wel iets meer te zien. Alleen heb ik t idee dat ik pas een late innesteling heb gehad. 12 dpo nog negatief en licht positief op 13 dpo. Bij thuiskomst heb ik nog een test gedaan en de controle streep was veel lichter dan de test streep. Echt mega knaller. Wat hadden jullie bij een vroege echo? Wat was daar zichtbaar?
Er is iemand op dit forum (flops) die ook vorige maand met 5.3 weken een echo had. Bij haar was er ook alleen een zwangerschapsring te zien en meer niet (geen vruchtzakje of dooier). Twee weken later top echo gehad met kloppend hartje etc. Het hoeft dus nog niks te zeggen, maar snap je angsten met het bloed/bruin slijmverlies. Daar zou ik ook enorm ongerust van zijn. Sterkte met afwachten, ik hoop dat het goed komt!
Ik heb net even gebeld wat de gyn nou precies had gezien. Ze heeft duidelijk een vruchtzak gezien en dacht daar een zwangerschapsringetje in te zien. Maar kon t erg moeilijk zien. Er lichte telkens wat op als t echo apparaat er overheen ging. Maar dat is sowieso met deze termijn en uitwendig lastig
Ik heb ook een echo gehad met 5.3 weken vanwege bloedverlies. Ik had een hele grote hematoom maar er was wel een zwangerschap met zwangerschapsring en die leek ook op een streepje. Precies hetzelfde als jij dus. En ik ben nu 9.3 weken zwanger, alles gaat super goed. Dus gekke uitspraak dat ze meer verwacht had. Ik duim voor je! PS. Dit was inwendig. Uitwendig is het op dit termijn echt lastiger te bepalen..
Hier echo met 5+3 en enkel een lege vruchtzak (dus geen dooier en/of embryo). Zie handtekening voor huidige stand van zaken. Mijn arts zei: volledig normaal beeld voor die termijn toen.
Hier ook met 5+3 een echo door bloedverlies, enkel zwangerschapsring te zien geen embryo inmiddels 38+2 Weken zwanger
Hier ook bloedverlies 5w 4d zou ik moeten zijn, morgen weer contact met verpleegkundige. Had advies gekregen vorige week om weekje te wachten vanwege bruinverlies, roze/ rood na innesteling. Positieve testen sinds 14 Feb. Nu 6 dagen verder en het advies opgevolgd, nog een test gedaan en is nogsteeds positief, nu afwachten op vervolg. Ik hoop dat ik ook wat testjes krijg, voelt echt vervelend die beetjes bloed die komen en gaan.. Ik heb geen pijn, maar wel bloedingen hier en daar, komt en gaat. Hoogstens een wat trekkend gevoel in de buik. Voel me misselijk, en sinds gister ook echt langere periode in de ochtend. Drupjes bloed na plassen en na ontlasting. Veegje erna, geen volle maandverband jes, soms wat kleine sliertjes geen gekke stolsels. Mijn testen liepen langzaam op vanaf 7 feb, ik vermoed dat mijn lichaam super traag reageert op zwangerschap maargoed zeker weten zou toch fijn zijn nu.