Echo 5+4 of 5+5

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by paulus, Aug 17, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. paulus

paulus Lid

Aug 9, 2011
    88
    5
    8
    flevoland
    Hallo dames.

Omdat ik in het verleden 7 vroege miskramen heb gehad kreeg ik vervroegd een echo in het zh.
    Nu was dit te zien... een ring en een ieniminie vruchtje maar nog geen kloppend hartje! Ben er best wel onzeker onder... had ik het hartje al moeten zien kloppen? Vrijdag weer nieuwe echo... spannend! Iemand ervaring met vroege echo?

Attached Files:

2. Jeda80

Jeda80 Bekend lid

Sep 25, 2014
    798
    24
    18
    Hier ook twee vroege echo's gehad. Twee ook beide nog geen hartje te zien. Bij de derde echo wel. Ik kreeg deze ivm bloedverlies anders zou ik echt aanraden te wachten tot 7 wk. Je word hier alleen maar onzeker van.

3. MMMmeisje

MMMmeisje Fanatiek lid

Aug 22, 2013
    1,296
    2
    38
    Meerdere vroege echo's gehad maar hartje Was bij mijn beide doorgaande zwangerschappen pas met 6.4wk te zien.

4. Logan

Logan Niet meer actief

Het hartje gaat kloppen in de zesde week, bij een echo met 7 weken moet je het hartje ook echt zien.
    Op zo'n hele vroege echo kan je een zwangerschap vast stellen, dat hebben ze gedaan vanwege je geschiedenis. Je hoeft niet ongerust te zijn, dit is precies hoe het eruit hoort te zien.
    Wanneer heb je weer een echo?

5. paulus

paulus Lid

Aug 9, 2011
    88
    5
    8
    flevoland
    Heb aankomende vrijdag weer een echo!

6. Logan

Logan Niet meer actief

Dan zit je dus op 5+6 of 6 weken? Dan hoef je ook nog niet perse een hartje te zien hoor! Het kan wel, maar hoeft echt niet. :)

7. Griselda

Griselda Actief lid

Nov 19, 2014
    159
    67
    28
    Ik had met 6.4 een echo en de gyn dacht toen dat het hartje nog maar net was gaan kloppen.
    Ik denk als je een week verder bent dat je dan misschien wel een kloppend hartje hebt.

Share This Page