Mijn eerste echo, die geschat werd op 6 weken maar achteraf vijf weken was, bestond ook uit een zwarte vlek zonder iets erin. De week erna zat er wel iet in maar twijfelde de gyn of het nu wel echt een hartje hard, een week later weer terug en toen was er duidelijk wel een hartje. De echo's kunnen, zeker zo pril nogal voor wat onzekerheid zorgen. Die van jullie zien er goed uit hoor! heb echt vrijwel dezelfde kiekjes hier thuis liggen en ben nu 18 weken in verwachtting.
@sas82. Jeminee dan heb je ook in spanning gezeten. Gelukkig is alles goed gegaan. Die vroege echo's maken je zo onzeker. De dagen kruipen voorbij pff. En de ene dag heb je wat meer kwaaltjes als de andere. En dat is ook gelijk stressvol. Ik had de echo foto ook hier neergezet, maar het lijkt wel of er iets in zit. Zie een soort wit vlekje erin zitten
Bij mij echo met 5.4 weken was en minder te zien dan o deze echo's hoor. Dan bedoel ik deze zwangerschap, dus gewon goed gegaan. De gyn zei ook dat het prima overeenkwam met de termijn. De innesteling was misschien iets later. Vervelend hè die onzekerheid. Hopelijk geeft de volgende echo meer duidelijkheid en zie je een kloppend hartje..
Mijn eerste echo was rond 6.5-7 weken en vertoonde ongeveer hetzelfde, maar dan ws het embryo een stukje groter en zagen we een kloppend hartje. Jouw echo ziet er goed uit hoor, niets om je zorgen om te maken. Het hartje gaat pas later kloppen. Rond de 6-7 weken of zo