Echo 5.4 wk vorm vruchtzak niet goed. Einde verhaal of toch hoop?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Buurvrouw31, 4 dec 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.648
    5.690
    113
    Wat verdrietig om te lezen allemaal. Zoveel geduld moet je hebben momenteel. Veel sterkte en hopen op een beter 2019

2. Nijntje321

Nijntje321 Actief lid

1 aug 2016
    181
    64
    28
    Wat heftig zeg, ik sta er precies hetzelfde in.. zou echt geen curratage willen echt als laatste optie. Hier gisteren tweede reeks pillen ingebracht maar werken ook niet naar behoren. Dinsdag controle echo

3. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Ik hoop op een wondertje! Helaas zelf veel ervaring met botte echoscopistes en miskramen. Helaas heb ik geen positief verhaal voor je, als het vruchtje achterliep in groei dan zat het niet goed. Maar toch zijn de verhalen er absoluut wel en zolang het groeit en er is nu ook een hartje is er nog hoop.

Ik heb 4 curettages gehad en zou daar zo weer voor kiezen. Ik heb ook een keer gewacht en toen heeft het 5 weken geduurd voordat het los kwam. Ik vertrouw zelf die pillen voor geen meter, heb teveel verhalen gehoord waarbij het niet goed ging. Bij ons in het zkh nemen ze je ook op als je die pillen wilt nemen, dat zegt ook al wat.

Ik had afgelopen juli mijn laatste miskraam. Ik moest toen ook werken op 2 hele belangrijke evenementen. Ik heb om die reden toen helemaal niks gedaan en ben eerst gaan werken. 2 weken later heb ik toen pas de curettage gehad, puur vanwege mijn werk.

Heel veel sterkte en ik ga keihard duimen!

Roodborstje2 vindt dit leuk.
  4. SophieSoHappy

SophieSoHappy Bekend lid

18 apr 2016
    696
    631
    93
    Vrouw
    Ik zou het nog niet afschrijven hoor! Bij mij was er ook nog geen hartslag te horen bij 7 weken 2 2 dagen. Er flikkerde wel iets bij de echo en dat was dan het hartje. De vk zei dat op die termijn het hartje vaak te klein is om het goed te horen.

5. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.965
    15.006
    113
    Echt helemaal eens met @Nuage "zolang het groeit en er is nu ook een hartje is er nog hoop. "

Wij zijn nu +-13 weken (uk liet zich niet meten) en voorlopig slechte vooruitzichten door een hygroma colli van 11mm maar nog geen idee wat t werkelijke probleem is.

Maar ook hier:
    Zolang de kleine t doet, houd ik moed. Dat is t enige wat ik kan doen, hoe moeilijk t soms ook is.

Deel Deze Pagina