Zouden jullie even met mij willen kijken? Ik heb gisteren een echo gehad bij 5+5 om een bbz uit te sluiten. De echo is door de huisarts gemaakt. Verder ook geen uitleg gehad. Nu zat ik vanmorgen de echo te bekijken, ingezoomd op mijn tel en lijk iets meer te zien dan één mini vruchtje. Een is wit en ligt op de voorgrond, achter in de diepte zie ik ook contouren van een vruchtje alleen lijkt het op een schaduw, maar wel met een stengetje (weet niet hoe anders te formuleren) Zien jullie ook wat ik zie, zijn het er nu twee?
Dit is een paar dagen later (6+2) later bij mij. Je ziet ook van alles, maar t zit nog allemaal zo dicht bij elkaar. Bij een tweeling is de vruchtzak vaak wat groter of 2 vruchtzakken. Het kan nog hoor dat het een tweeling is, ik denk het zelf alleen niet bij jou. Maar ben geen dokter.
In ieder geval bedankt voor je feedback. Ik heb volgende week een echo bij verloskundige. Dan zal er wel iets meer te zien zijn dan dit hihi.
Dit lijkt me geen tweeling. Ziet er gewoon uit als een echo bij prille zwangerschap van één kindje. Gefeliciteerd in ieder geval!
Denk een dooierzakje. Baby's op dit termijn hebben nog geen placenta die ze voet. Dat doet de dooierzak. ( vergelijkbaar met eigeel in ei) zodra placenta compleet is en de taak overneemt is de dooierzak ook verdwenen. Vaak met vroege echo goed te zien
Jou echo vind er precies zo uitzien als mijn tweede echo bij m'n zoontje. Dit was met 5.6 ook om een bbz uit te sluiten destijds. Hij was alleen hoor ook