De vrucht zak, het vruchtje wat eruit ziet als een vlekje met kloppend hartje (in 9 van de 10 gevallen op die termein) en een dooierzakje.
Meestal doen ze bij die termijn een inwendige echo. Als alles goed gaat zie je een vruchtzakje met daarin een garnaaltje en een kloppend hartje.
View attachment 488000 Mijn echo met 6w6d, wel uitwendig. Je ziet een heel klein wormpje en een dooierzakje
Ik lees mee. Ik heb overmorgen de eerste echo. Ben dan 7.2 als het goed is en ik verga nu al van de zenuwen...
Kloppend hartje met dooierzakje en een boontje, soort garnaaltje zonder armpjes en beentjes nog, haha.
Dit is mijn eerste echo van poppy 4 met 7.2 weken. In eerste instantie was er niet veel meer dan een grijze blobje op de echo te zien totdat ze inzoomde (deze echo is de ingezoomde versie ). Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Dank jullie wel! Ik ben blij dat ik het vroeg want dacht echt al hele kleine soort van armpjes en benen te zien. Maar dat is vaak dus niet. Hoop wel op een kloppend hartje natuurlijk!!
Bij mij zag je met 7+1 al beginnende armpjes en beentjes hoor. Maar het is allemaal erg klein. Ligt denk ik ook aan de kwaliteit van het echo apparaat