echo 5 weken 6 dagen

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door kimoyra, 24 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimoyra

kimoyra Lid

21 jan 2009
    79
    0
    0
    Dag dames,

Woensdag ben ik 5 weken en 6 dagen.
    Dan mag ik naar de gyn en hoop dat ik een echo krijg, ga er wel van uit.
    Vorige 2 keer was er rond die tijd geen goed nieuws.
    Foetus zonder hartje, en een vruchtzak waar weinig in te zien viel dat op een baby kon duiden...
    Hou m'n hart vast, ik wil zo verschrikkelijk graag een tweede kindje!
    Vind t wel fijn om hier mn ei kwijt te kunnen, helpt toch wel een beetje.
    Iedereen heel veel succes en hoop dat alles goed gaat!
    Ga ik weer even compulsief bezig zijn om er maar weer even niet aan te denken...

2. Dwezelin26

Dwezelin26 Actief lid

20 nov 2008
    308
    0
    0
    Ik wens je heel veel succes woensdag, spannend inderdaad! Ik hoop voor je op positief nieuws.

Hou ons op de hoogte van de uitslag. Ook als het (weer) slecht nieuws is, is je hart luchten wel fijn.

3. kimoyra

kimoyra Lid

21 jan 2009
    79
    0
    0
    Tja, geen hartje, en ook nog geen (bijna) 6 weken.
    Ik heb waarschijnlijk gewoon weer een late eisprong gehad en ben vergeten dat we na de klusdatum ook nog gewoon lol hebben gehad...
    Krijg je als je je vast pint op 1 datum!
    Volgende week mag ik weer terugkomen, en dan verwacht ik wél een hartje te zien!
    Tenminste, dat hoop ik.
    Volgens mn borsten ben ik nog steeds hartstikke zwanger, dus zal wel los lopen...
    Blegh, wachten...

4. Trees

Trees Niet meer actief

Hoi Kimoyra,

Ik heb deze week een echo bij 5 weken en 4 dagen gehad n natuurlijk ook geen hartje, maar de gyn gaf ook aan dat je voor de 6,5 week ook geen hartactie mag verwachten. Bij sommige zie je het al, maar bij veel vrouwen ook niet. Toch zijn dit allemaal gezonde zwangerschappen. Ook hier op zsp heb ik weleens gelezen dat vrouwen bij 6 weken geen hartactie hadden en een week later wel.
    Ik heb volgende week ook weer een echo en hopelijk krijgen we allebei een kloppend hartje te zien!

Groetjes trees

5. querida

querida Lid

6 feb 2008
    64
    0
    0
    heb vandaag me eerste echo gehad:)

en het hartje klopte
    ben zo gelukkig , ze vond het goed uitzien

had 3 jaar geleden molazwangerschap

nu dat ik hartje zag kloppen , ben ik zo positief geworden!

mooiste wat je kan mee maken echt

6. kimoyra

kimoyra Lid

21 jan 2009
    79
    0
    0
    @ querida: gefeliciteerd!
    @ Trees: Ja, woensdag gaan we alletwee een hartje zien.Zoals iedereen zegt, positief blijven, geloof in je lijf en al die andere dooddoeners...
    Succes met rustig afwachten!

7. Trees

Trees Niet meer actief

Ik ken ook nog wel wat cliches. Ooit moet het goed gaan, wel genieten hoor en je bent nog jong. Arghh!

We willen gewoon een mooie echo met kloppend hartje en dan zien we wel weer verder. Succes met ook 'rustig' wachten ;)

8. adi

adi Niet meer actief

hallo dames,

wat toevallig, ik heb a.s. woensdag (4 febr) ook mijn eerste echo! Ben dan 6,1 weken en ben eigenlijk ook erg bang dat ik het hartje nog niet kan horen, en eigenlijk voor nog ergere dingen die ik niet eens durf te typen..

Maar ik wens ons allemaal een hele mooie echo a.s. woensdag! Jullie zijn volgens mij dan al wat verder.

Deel Deze Pagina