Morgen is het eindeijk zover. Dan heb ik mijn termijnecho. Ik ben nu al ontzettend zenuwachtig. Hoop dat alles wel goed is. Voel me nog wel steeds zwanger en heb ook nog geen bloeding gehad dus zal wel goed zitten. Ben wel benieuwd hoe lang ik zwanger ben. Wij hadden deze zwangerschap niet gepland en ik was nog steeds aan de pil. Maar we zijn allebei wel ontzettend blij dat ik zwanger zijn. En dan is er ook nog kans dat het er twee zijn omdat mijn vader van een tweeling is en mijn opa van mijn moeders kant ook. Maar ja we zullen wel zien. Gelukkig nog maar 1 nachtje slapen....
Erg spannend ik weet er alles van... één tip: GENIETEN... het is zo bijzonder om het hartje te zien en misschien wel te horen kloppen... SUCCES! Liefs Nelleke
Hoi Nelleke, De echo was helemaal goed. Het is er 1 en het groeit goed. We konden ook het hartje al zien kloppen. Ik ben inmiddels 9 weken zwanger en heb 12 febr weer een echo omdat ik een pilcyclus heb. Ze hadden alleen op de echo wel 2 cystes gevonden en daarvoor ben ik vandaag naar het ziekenhuis geweest. De gyneacoloog heeft ernaar gekeken via een inwendige echo en kwam tot de conclusie dat ze vanzelf weer weg moeten gaan. Als dat niet zo is dan worden ze na de zwangerschap waarschijnlijk verwijderd. Ik was voor de cystes wel zenuwachtig omdat ik niet precies wist wat het was maar toen de gyneacoloog uitlegde dat het gewoon onbevruchte eitjes zijn die nog in de eierstok zitten was ik wel gerustgesteld. En het voordeel was dat ik in 1 week 2 echo's heb gehad! Zal eens proberen de echo's in mijn album te zetten.