Hoi allemaal, Ik heb vandaag mn eerste echo gehad (ben nu 6 weken en 2 dagen). Ik krijg deze echo omdat ik zwanger ben geworden met Clomid en omdat ik eerder een BBZ heb gehad. Er was alleen een zwangerschapsring te zien, verder nog niets. Ze zei dat het gelukkig wel op de goede plaats zat. Ik maak me toch wel zorgen.. Ik krijg volgende week dinsdag de 2e echo om te kijken of er wat te zien is. Heeft er iemand hier eerder zoiets meegemaakt? Groetjes
Bij mij was bij zoontje met 6 weken alleen een leeg vruchtzakje te zien. Met ruim 7 weken een mooi vruchtje met kloppend hartje! Probeer je dus niet teveel zorgen te maken! Heeft de gyn niks gezegd?
Ja ze zei dat ik nog even geduld moest hebben.. Maar ik word er zo onzeker van. Ik wilde ook graag een bloedonderzoek om te kijken of m'n hcg wel hoog genoeg is, maar dat had niet veel zin zei ze. Is een vruchtzakje hetzelfde als een zwangerschapsring? Groetjes
ik had ook met 6 weken en 2 dagen een echo. Ik zag ook alleen een vruchtzakje. Geen kloppend hartje of zo. ZE zei tegen mij dat dit normaal is. Morgen 7.3 en volgende echo. Nu zou ik meer moeten zien. Geen zorgen maken. 6 weken is nog heeeel vroeg
Snap je spanning! Een vroege echo kan ook zeker onrust brengen. Hoop dat je volgende week een mooi vruchtje met hartje ziet Ik heb ook met 6 weken een echo ivm bbz en partiele mola in voorgeschiedenis (over 2 weekjes dus). Erg spannend!
hier ook het zelfde verhaal! een leeg vruchtzakje ik moet pas met 13 dagen weer komen.. we hopen natuurlijk op een positieve uitslag... maar de miskraam blijft bij me knagen.. voor jullie hoop ik ook het beste!! dikke knuffel en succes!
Jaa vind t ook zo spannend.. Heb alleen ook steeds krampen dus maak me behoorlijk zorgen.. Maarja nog 1 weekje! Hard duimen!
Hier niks gezien met 5,4 op de echo .. ( ivm eerdere miskraam zo'n vroege echo) en ik ben nu bijna 19 weken.
Nou meiden, ik heb vandaag mn echo gehad met 7 weken en 2 dagen! Mooi kloppend hartje gelukkig! Ben zo opgelucht! En de grootte kwam gelukkig overeen met het aantal weken..
Fijn nieuws Debbie! Lijkt me prachtig om dat kloppende hartje te zien. Ik hoop dat wij het over 2 weken ook mogen zien. Goede zwangerschap gewenst