Echo 5 weken: zeker te zien waar baby zit?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Kara, 4 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    Dankje, maar helaas. Weet, met een marge van 2 dagen, wanneer ik eisprong heb gehad.. Dat zal het dus niet zijn. Morgen dus maar afwachten.

2. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    Goed nieuws: hcg was gestegen, en er was iets te zien IN mijn baarmoeder!! Zo blij mee. Nog wel vroeg, dus ze blijven voorzichtig en volgende week terug voor de bevestiging.

En weer wat geleerd:
    Bij hcg waarden boven de 2000 verwacht je wat te zien in de baarmoeder. Alles daaronder eigenlijk niet.

Late innesteling kan trage hcg opbouw verklaren. Dus opgelucht en heel blij hier!

Bedankt voor al het meedenken en meeleven!

3. violetta

violetta Niet meer actief

Dat is goed nieuws! Gefeliciteerd!

4. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    Dankjewel!

5. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Hoi!
    Woensdag krijg ik misschien een echo, aangezien ik dan naar de gyn ga voor wat vragen mbt mn schildklier waarden etc. Ik denk dat ik nu 5 weken zwanger ben. Ik had 1 april de eerste dag van mn laatste menstruatie en rond de 21e mn eisprong gehad. Heb ik dit dan juist berekend?? Zal er eventueel al wat te zien zijn mochten ze een echo maken? Vorige week maandag (zat toen op dag 35) had ik een positieve test, totaal geen tuurstreepje maar meteen al vrij duidelijk. Vandaag heb ik nogmaals getest en deze was ook overduidelijk, test streep was dit keer donkerder dan de controle streep, dus dat was wel fijn om te zien :D Gaat de goede kant op denk ik.. Vind het best spannend voor woensdag, hoop dat jullie enig idee hebben!

6. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    Hoi Meis! Nou, lees de reacties in dit topic maar. Als je knaltesten hebt klinkt het of je hcg wel boven de 2000 is gestegen en dan heb je dikke kans iets te zien woensdag. Spannend, iig gefeliciteerd!
    Vandaag heb ik duidelijkere echo gehad, en zag twee vruchtzakjes 😃😁

7. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Wowww,gefeliciteerd!!

8. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Ohh! Echt! Wat leuk zeg! Gefeli! Had jij ook knaltesten? Een vriendin van me zegt namelijk steeds dat ik misschien wel een tweeling krijg ivm die knaltesten haha (en het zit in mn familie en die van manlief) omdat zij maar een heeeel licht streepje had bij haar zwangerschap en mijn eerste test als een behoorlijk duidelijke streep was. Maar dit zal hier wel niets mee te maken hebben neem ik aan?

9. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    Bedankt!!

Nou, mijn testen hebben nooit geknald gek genoeg. Nu misschien wel, maar weet precies wat hcg is, dus testen heeft weinig meerwaarde meer. Maar je leest juist vaak dat knaltesten in vroeg stadium een van de kenmerken kan zijn! Ik zou het gewoon noemen woensdag, dan kijken ze vast extra goed. Extra spannend!

10. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Wauwwww kara wat lees ik nu! Super zeg een tweeling! Gefeliciteerd!

11. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    HMMMM..!!! Dus t kan best zijn dat ze wat zien ook al ben ik nog maar pril zwanger, aangezien ik die knaltesten had? Nou ja ik zie het vanzelf wel! Vind het gewoon zo spannenddddddd..

12. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    Is het ook! 😄

13. Biancamv2

Biancamv2 Niet meer actief

Mijn echo van vandaag :) grote rode cirkel is vruchtwater en kleine cirkel mijn ukkie :)

Ik ben 6,3 weken ver :)

Over 2 weken weer terug :)

14. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    hi! had overr je bericht heen gelezen gisteren, maar ja! dankjewel!! ongelooflijk.. ben nog steeds in een blije shock!
    Jij succes deze week, zal voor je duimen!

Deel Deze Pagina