Hey amai Sanne, kei goed voor je dat je een mooie echo had! Je zal wel erg gelukkoig zijn, over kwaaltjes gesproken ik heb er al behoorlijk wat, pijnlijke borsten, moe en vooral erg misselijk, het is zo erg dat ik soms medicatie neem ik voel me sommige dagen de ganse dag beroerd. Adora, volgens mijn huisarts zien ze het hartje meestal pas op acht weken, dus niet panikeren hoor. Moeilijk he om zo te genieten van je zwangerschap, die roze wolk? die ben ik al even vergeten hoor.. Lieve groetjes
Kim, je kwaaltjes klinken heel positief... je zult vast morgen een mooie beeb zien op de echo Kom je ook naar de sept-mama's (link staat op vorige pagina)
Hey iedereen De echo was super, ons kindje was zes weken en vijf dagen, we zagenhet hartje flikkeren en nadien hoorden we het stevig kloppen. Het komt allemaal goed, en die roze wolk, die is er weer! Nu hopen dat de misselijkheid en vermoeidheid snel overgaan en dan kunnen we de volle 100% genieten! Lieve groetjes Kim
kijk dat is goed nieuws, dat geeft mij ook weer moed, ben namelijk gisteren ook 2 weken terug gezet, dacht zelf 7 wk te zijn maar bleek pas 5 wk groot te zijn. Over 2 weken weer een echo, hopelijk mag alles goed gaan, ik word er zo onzeker van.
@ Kim: Wat ontzettend fijn voor je! Lekker genieten nu! Wanneer mag je nu weer komen voor een echo? Ik mag dinsdag weer en ik blijf het spannend vinden. Maar goed na bijna 4 jaar is het voor ons echt een wondertje dat het toch nog op de spontane manier is gelukt .
Wat fijn om dit te lezen! Ik heb gisteren een echo gehad (5.6) en daarop was ook alleen een dooierzakje te zien .... Nu moet ik woensdag weer (6.4), de echoscopiste vertelde me, dat het hartje dan MOET kloppen. Djeeez wat een onmenselijke trut had ik ook zeg, snappen die lui dan niet dat je vreselijk nerveus bent? De rode vlekken stonden in mijn nek .... Gelukkig lees ik jouw positieve post, op naar woensdag ....
Hey bedankt allemaal! Ik was superblij! Volgende echo is op 03/03, mijn gyneacoloog doet elke keer een echo, ze rekenen er drie aan tijdens de zwangerschap, in België is dat blijkbaar anders dan in Nederland, ik ga vanaf nu elke vier weken naar de gyneacoloog op controle en die doet steeds een echo. @Beebiej: hopelijk klopt het hartje , volgens mijn ha is dat pas rond 8 weken,dus moest het niet kloppen, niet panikeren! groetjes
Hallo Allemaal wat fijn dat ik dit tegenkwam. ik zit met ditzelfde probleem. vorige week 25 jan,kwamen mijn vriend en ik erachter dat ik zwanger ben na een paar positieve zwangerschaps tests.. via een terugreken kalender op internet dmv het opgeven van de eerste dag van de laatste menstruatie zou ik zo'n beetje 7 en een halve week zwanger zijn.. heb meteen de VK gebeld en mocht op zondag 30 jan vanwege hun drukke agenda nog langskomen.. eerst hebben we alles doorgenomen en een poging gedaan via een uitwendige echo.. (maar niks te zien) toen maar een inwendige waar heeeel kleine opening in de baarmoeder te zien was.. maar niks geen vruchtje erin... nou zei ze dat het zo kan zijn dat het al is afgebroken aan het begin van de zwangerschap of dat ik nog maar net zwanger ben.. mijn borsten zijn wel ontzettend gevoelig maar verder weinig klachten.. we waren best wel teleurgesteld met dit nieuws en moeten nu weer een volle week wachten om te kijken of er verandering is. Zij vertelde me ook dat het zwangerschapshormoon nog zo ongeveer 10 weken in je lichaam blijft rondhangen en dat het daardoor ook mogelijk is dat ik positief heb getest.. wat een spanning... de maandag is nog maar net voorbij.. ik voel trouwens wel allemaal gekke dingen in mijn buik... beetje een warm gevoel alsof je ongesteld wordt.. en af en toe een soort van ploppend gevoel.. hebben jullie hier ook last van gehad?? Liefs
hoi kim nog geen veranderingen hier... onzekerheid overheerst hier behoorlijk.. dit kindje zou zoooo welkom zijn! de dagen gaan langzaam voorbij als je ergens op wacht zeg. hopelijk krijgen we zondag goed nieuws te zien en horen.. ik laat het sowiezo meteen weten.
Tjee bloem, dat zijn inderdaad zenuwslopende dagen. Bij de zwangerschap van Dinand hebben we dit ook gehad. Kreeg ook nog eens een bloeding met 7 weken (was een vaatje geknapt bleek achteraf). Maar al met al is de gehele zwangerschap probleemloos verlopen en wordt Dinand morgen alweer 1 jaar! Blijf hoop houden. Die plopjes die je voelt zijn denk ik je darmen. Moeten ruimte maken voor de groeiende baarmoeder.
Dag bloem Zeg wat ik je was vergeten zeggen, een vriendin van me ging naa de gyneacoloog, ze waren met een fertiliteitsarts bezig, die keek met inwendige echo en zag niets, helemaal NIETS, en later op de dag kreeg ze telefoon van het ziekenhuis en was ze zwanger, ze was 5 weken en 5 dagen!! Misschien dat jouw eisprong gewoon later was en dat je daardoor nog niets zag! Dus de hoop niet opgeven, zolang je geen bloedverlies hebt is er hoop he! succes!
hee dames! er is nieuws.. zijn vanmorgen weer voor een inwendige echo geweest en er is verandering te zien.. YEEY!!! we zijn al zo blij... hebben dit keer een iniminie beebje gezien van 3,7mm en de zwarte vlek eromheen was 1.8cm we mochten echter nog niet ergens op hopen van de vk. die vertelde ons dat het ook nog aan de hormonen kon liggen maar dan kan er dit keer toch geen babietje zijn? nog maar weer een week wachten.. en moeten we volgende week wel hartactie kunnen zien.. anders is het waarschijnlijk niet goed.. we wachten maar weer een week in spanning af... met jullie verder nog alles goed?? Liefs echt een lachertje eigenlijk,
Echt vervelend Bloem dat je zolang moet wachten en zo inspanning word gehouden. Wel een btje een geruststelling toch dat ze een klein beebietje zagen Super fijn! En ik hooop dat het goed nieuws is en zal blijven! Ik zal voor je duimen.
Hey bloem Het feit dat er nu toch iets te zien is is toch teken dat het evolueerd? KEI KEI GOED!! Ik hoop dat alles goedkomt ! Wanneer ga je terug? groetjes
ja dat lijkt mij ook dat t dan geevolueerd is.. maar mocht van de vk no nergens op gaan hopen.. aanstaande zondag mag ik weer en dan kijken we voor hopelijk wat hartactie maar is dat al mogelijk met ongeveer 6 weken? heeft een van jullie daar ervaring mee? Liefs
Bloem, bij mij was er met 6 weken precies nog geen hartactie, wel met 7.1 had 1 van de kindjes een kloppend hartje... de andere zou 6.5 weken zijn en had nog geen kloppend hartje (morgen zien we of het 2e kindje wel/geen kloppend hartje heeft).. Hartje begint te kloppen tussen 6 en 7 weken (op internet en boeken lees ik einde van week 6)
Adora: veel succes/plezier morgen!!! Ik ben heel benieuwd of het 2e vruchtje ook mee is gaan doen En natuurlijk ook hoe het met de 1e gaat!