vandaag krijg ik een 'spoed'echo omdat mn zwangerschapstesten superlicht blijven en ik erge last heb van steken en een zeurende pijn in mn lies/ rechterkant van mn onderbuik... wat kan ik verwachten van de echo? wat is er te zien? alvast bedankt voor reacties!!
Ik heb rond die periode ook een echo gekregen omdat ik zwanger was en het niet wist. Ze hebben toen een echo genomen om de termijn te kunnen bepalen. Kwam toen uit op 5 weken en 4 dagen vlgs mij. Was alleen een vruchtzakje te zien met een miniscuul streepje..1 mm geloof ik. Nog niet erg veel te zien dus!
Is erg verschillend, hier bij 6 week een mooie vruchtzak met dooier en een heel dun streepje te zien. Maak je niet teveel zorgen, het is allemaal zo klein. Ik was vorige week helemaal verdrietig dat er nog geen hartje zichtbaar was, nu niet meer hoor, als je wat ziet is het echt een uitzondering. Een ding is al wel een geruststelling, als het maar op de goeie plek zit ik heb maandag mijn 2e echo zo rond de 7 week en 5 dagen em dan moet er echt wel wat te zien zijn. Duimen dat het op de goeie plek zit en daarna lekker genieten tot je volgende echo!
nou ik ben net terug uit het ziekenhuis, enhelaas is er helemaal niets te zien op de echo.. mn baarmoederslijmvlies was maar 5.8mm, en ik heb nu een kuur provera 10mg meegekregen om mn ongi op te wekken. op naar de volgende ronde met iui dus helaas..
sorry maar ik vind dit een beetje vreemd mag je niet eens terug komen misschien ben je veel minder ver zwanger als gedacht ik dacht altijd dat je dan na 2 of 3 weken weer terug mocht komen
Idd, wou t net zeggen.....spoel je dalijk zo een innesteling eruit...pfff... je ziet ook niet meteen wat en je kan zelfs nog een week of 3 zijn, ik had met ruim 2 weken bij mn zoontje al positief getest want met 7 weken bleek ik 6 weken te zijn.
ze begon gelijk al dat mn slijmvlies te dun was en dat er ook geen zwangerschap kon zijn, en dus direct starten met provera! verder zag ze heel veel eiblaasjes, dus nu ook nog gehoord dat ik PCOS heb.. maar is het dan nog wel mogelijk dat ik alsnog zwanger zou kunnen zijn?! schrik hier eigenlijk wel van!! wat moet ik dan nu doen? heb net de eerste pil ingenomen! :s HELP!!!
Hoe kan de zwangerschapstest dan licht positief zijn? Gebruik je hormoon middelen? Zeldzaam komt t wel eens voor dat een test vals positief is, maar meerdere testen achter elkaar?
heb je heel recent nog een test gedaan en was dat wel een duidelijke streep (al was hij licht zoals je zei)? Kan me zo moeilijk voorstellen dat een test positief aangeeft maar er vervolgens helemaal niets zou zijn (maarja ik ben ook geen dokter...).
ik gebruik geen hormonen of iets dergelijks.. en de gyn zegt dat mn bms veels te dun is met 5.8mm voor een zwangerschap..(ik heb geen idee hoeveel mm het wel moet zijn) dus vandaar dat ze wilde dat ik die provera ga gebruiken..!
vriendin van mij had ook die pillen genomen en bleef zwanger (was wel al verder geloof ik maar was niet eens een echo gemaakt) is goed gegaan.. bel anders een vk in de buurt op... of een ander zh voor second opnion