Hoe krijg ik de baby...

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by louan, Sep 5, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. louan

louan Niet meer actief

omgedraaid!!Met de billen omhoog?

Denk dat het al een kleine eigenwijs is hihi..moet voor de 3de keer terug voor de 20wkn echo....puur en alleen om te kijken naar het ruggetje..

Hoe krijgen we de kleine nou gedraaid, hij/zij maakt steeds schijnbewegingen en draait dan net niet helemaal door...ik heb gestaan, gesprongen er is geduwd maar de kleien gaat gerust weer lekker op zijn/haar ruggetje liggen...

Wel weer naar de kleine kunnen koekeloeren en weer foto's hihi

Groetjes!

2. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Haha lekkermeigenwijs dus.
    Hier lag Mitchell ook elke keer verkeerd, moest ook springen, lopen op andere zij een tijdje liggen. Maar uiteindelijk is hij zelf gedraaid een paar weken later toch een goede echo.
    Maar die foefjes werkten dus hier ook niet.

3. louan

louan Niet meer actief

Echt een eigenwijs hihi ...

Ben benieuwd hoevaak ik nog terug moet gaan?

Alles was voor de rest goed gelukkig...

Ik weet dat ze graag de aorta verbinding met de niertjes wil zien...stel dat dit niet goed is? Stomme vraag misschien maar wat kan zij hieruit concluderen dan...en is er dan nog wat aan te doen?

4. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Geen idee, ze willen idd alles gezien hebben. Dat zou je evt aan haar moeten vragen wat er dan evt aan de hand is.
    Wij moesten toen ook een paar keer terugkomen.
    Spannend maar ook leuk een extra keer kijken ;)

5. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

Sep 30, 2007
    5,584
    2
    38
    haha ik moet er eigenlijk best om lachen schijnbaar is de kleine nu al eigenwijs :D:D en ja moet mama maar weer terugkomen voor die vervelende echo + foto's ;) maar 1 voordeel vroeg of laat gaan ze toch echt allemaal goed liggen op die ene eigenwijze na dan ik hoop voor jou dat het niet die van jullie is :):)

heb je ook al een andere tijd gekregen qua echo misschien dat de kleine sochtends bewegenlijker is als smiddags of andersom ;)

6. louan

louan Niet meer actief

Ik vind het ook niet erg hoor! We zitten ook steeds in spanning, dan draait de baby en dan is ja ja ja neeeee weer terug gedraaid haha...

Hmmm zolang er maar niets aan de hand is....dan zou ze me toch niet elke week terug laten komen, had ze wel wat langer doorgekeken denk ik...

Heb de afspraak voor volgende week wel wat later op de ochtend dan normaal dus misschien helpt dat..misschien moet ik joggend naar de vk gaan haha is toch om de hoek, dan is de baby goed wakker...

7. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Hier waren ze smorgens ook rustig en eind vd middag begon het getrappel ;)
    Veel succes volgende week.

8. louan

louan Niet meer actief

THNX! Ik zal laten weten of de poging is gelukt hihi:D

9. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Is goed, ik zie het dan. Heb een abonnement hihi ;)

10. louan

louan Niet meer actief

En ja hoor, mama is vandaag alleen geweest en na 5 minuten stond ik weer buiten! hihi...

Alleen mama mocht de billen zien...

Anywaysz, de baby is helemaal goedgekeurd....moest trouwens niet naar niertjes kijken maar naar ruggetje die was mooi gesloten!

Liefs L.

11. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Ah gelukkig dat de beeb deze keer goed lag en alles goed is!
    Geniet ervan ;)

Share This Page