GUO 20wk Erasmus mc

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Lauraa98, 4 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lauraa98

Lauraa98 Bekend lid

25 aug 2008
    607
    8
    18
    Hallo ik vroeg me af of er meiden zijn die hun 20 weken echo in het erasmus hebben gehad?
    Ik krijg de GUO omdat ik zelf met een open gehemelte ben geboren en enig risico heb door aangeboren afwijkingen ivm mijn oudste.
    Ik weet toevallig ook dat ze 3d apparatuur hebben maar gebruiken ze dit evt. bij een uitgebreide 20 wk echo?
    En hebben ze het geslacht laten weten op verzoek?

Ik heb hem over iets meer dan 4 weken en ik vind het toch wel weer erg spannend.

2. linde90

linde90 Niet meer actief

Ja ik heb hem daar gehad.
    En nee geen 3d beelden., wel geslacht verteld;)

3. Amy82

Amy82 Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.643
    0
    0
    Ik heb daar vorig jaar een guo gehad. Geen 3d beelden, wel geslacht laten zien. Maar dat was ook omdat ik vroeg of ze nog eens extra wilden kijken of het echt een meisje was ;)

4. Lauraa98

Lauraa98 Bekend lid

25 aug 2008
    607
    8
    18
    Jammer van de 3D beelden maar dat had ik wel verwacht. Bedankt voor de reacties

5. logo

logo Niet meer actief

Volgens mij gebruiken ze de 3D echo apparatuur bij een speciaal project. Dit betreft het begin van de zwangerschap. Niet bij de normale echo's.

6. mama40

mama40 Fanatiek lid

30 mei 2012
    1.583
    5
    38
    Ik heb 3 GUO gehad in het erasmus.
    Bij de laatste wel 3D met foto's.
    En op verzoek geslacht verteld de 1e keer.

Succes

7. Lauraa98

Lauraa98 Bekend lid

25 aug 2008
    607
    8
    18
    Toch iemand met 3D beelden dus , waar ze bij de baby naar gaan zoeken zou wel duidelijker zijn in 3D (verhoogd risico op hazenlip/open rug e.d) dus wie weet doen ze het dan toch maar ik wacht het wel geduldig af

8. firsttimemom

firsttimemom Fanatiek lid

26 sep 2012
    1.184
    0
    0
    Bij een GUO (en SEO) willen ze vooral zijn of alles goed is aangelegd, en een 3D beeld kijkt "op" de beeb, en niet er "in", vandaar dat meestal alleen met 2D gekeken wordt!

Wij hadden de GUO in een dependance van het AZM, ook ivm open gehemelte (en klompvoetjes) aan de kant van manlief. Alleen 2D, maar wel geslacht gezien, en er wordt zoooo uitgebreid gekeken, dat ik het toch echt bijzonder vond!

Deel Deze Pagina