Hoi Tot welk termijn nemen ze een inwendige echo en vanaf wanneer schakelen ze over naar een buik echo? Groetjes
Bij de een is een uitwendige echo eerder mogelijk dan bij de ander. het is maar net hoe je placenta ligt en waar het vruchtje zit. Hier met 6, 7 & 8 weken inwendige echo's gehad en vanaf dan gewoon uitwendig.
In ons ziekenhuis doen ze tot 10 weken inwendig. Hier de eerste echo met ruim 7 weken inwendig gehad en de tweede echo met ruim 10 weken uitwendig. Was al mooi in beeld te brengen!
Dat heeft ook een beestje te maken met je eigen bouw, Mijn 12 weken echo (11+4 ofzoiets) is nog inwendig gegaan, vanaf mijn buik was ookal vanalles te zien, maar inwendig was meer detail
Broek uit, onderbroek uit. Dan zo'n ding (is wel smal)en op zo'n manier. Maar maak je niet druk, als je man past.....
Dotje: Bedankt! Ik ging me al wat in mijn hoofd halen en durfde niet te googlen.. je weet tegenwoordig maar nooit wanneer je het verkeerde tegenkomt op die plaatjes
Whahahah, je hebt helemaal gelijk hoor. Ik wist waarop ik moest zoeken Don't worry en geniet van de eerste beelden van je uk!
Hier tot 16 weken inwendig gehad omdat mijn baarmoeder heel diep ligt... En ook nog 'lekker' met 34 weken omdat ze bang waren dat de placenta voor de ingang lag... Maarja.. Als je bedenkt wat er straks uit komt valt dat ding wel mee....
Hier met 20weken echo ook inwendig gehad omdat ons kindje niet helemaal zichbaar was.. ik was er beetje door overdonderd.. vond het idee niet echt prettig ( ook omdat ik er niet op had gerekend ) maar viel me inderdaad 100% mee
Hier inwendige echo gehad met 6 -7 -9 -11 weken De nekplooimeting met 12 weken en alle 2-3 wekelijkse echo's daarna waren uitwendig.
Hier met 6+5 al uitwendig prima zichtbaar (bij echocentrum met vrij nieuwe apparatuur). Toch inwendig omdat het leek alsof er een tweede vruchtje zat iets naar achter, maar anders had het niet nodig geweest.
Ik heb woensdag de eerste echo, misschien uitwendig misschien inwendig. Ik wacht het maar even af. Ik ben enorm nieuwsgierig.