Ik mag a.s. dinsdag! Ik ben dan 8 weken en 4 dagen zwanger. Spannend he?! Maar erg leuk, het gaat allemaal best snel tot nu toe dus komt vast goed!
Wauw! Bedankt voor de reacties!! Wat Leuk! We zijn echt zoveel! Ik heb mijn eerste echo met 7 weken. Met z'n allen aftellen naar 5 maart!
Nog 10 dagen dames!! Vandaag nogmaals een test uitgevoerd. ik heb een duidelijke stijgende lijn in HCG, geeft zeker een goed gevoel!! Kan niet wachten!!! #ongeduldig
Ik had vorige week ook een clear blue die duidelijk een week verder was 😄 spannend hoor! Lekker kots misselijk en dood moe. Hoe voelen jullie je? Ben echt helemaal gebroken. Sleep mezelf door de dagen, zeker nu vanochtend m'n kleine meid vroeg wakker was en het om 9 uur al voelde als 12 uur haha! Toen dacht ik oeps moet nog even 😜
Hoi Mamaenmini, Ik voel me gelukkig wel goed. Ik heb wel een opgeblazen buik maar verder voel ik me uitstekend. Ik vond het vandaar echt super fijn om te weten dat mijn HCG wel gestegen is. Vorige week dus van 1-2 weken naar vandaag 2-3 weken.