Echo 5wkn+3 dgn, leeg vruchtzakje :-(

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Mamak, 9 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xprissiex

xprissiex Fanatiek lid

8 mei 2012
    1.108
    0
    0
    NULL
    NULL
    @jannieke...
    Ik wil je niet een klote dag bezorgen met dit verhaal..... Maar wil het wel met je delen......

Het klinkt alsof je vmk hebt gehad. Als jij stolsels, sliertjes en een vliesje bent verloren en nu heb je niks meer dan ben ik bang dat je vmk hebt gehad. Ik heb hetzelfde meegemaakt. Nadat ik het vruchtje was verloren stopte het. nou ja het ergste bloeden stopte toen. Wat er daarna nog uitkwam was de moeite niet. ene mk is heftiger dan de andere. ik ben ook maar 1 dag flink bloed verloren.

Op echo kunnen ze ook niet zien of het fout zal gaan. Zeiden ze bij deze ook en ben toch echt 12 weken zwanger. En de keer hiervoor zag het er goed uit en dag later mk gehad.....

Het klinkt wel alsof je korter zwanger bent dan je dacht.
    Kan je alleen maar sterkte wensen...

2. Jannieke

Jannieke Bekend lid

28 dec 2006
    532
    0
    0
    Dank je .... Dit is nu dag 2 dat ik geen bloed meer verlies. Enkel soms een klein klein beetje bruin bij het vegen.

3. xprissiex

xprissiex Fanatiek lid

8 mei 2012
    1.108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is oud bloed. Nogmaals wat ik uit jou verhaal opmaak is een mk. Sorry. Maar ik hoop dat ik er hartstikke naast zit natuurlijk ;)

4. fleur1981

fleur1981 Lid

11 jan 2014
    18
    0
    0
    ouderenzorg
    Alblasserdam

dat die 20 kilo eraf viel geloof ik meteen , het is toch die bevestiging die je op dat moment krijgt! ik ga die tactiek ook invoeren di als ie niks kan zien haha!! wat fijn meis ga duimen dat het goed blijft gaan spannend hoor wanneer ben je uitgerekend? X

5. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    @ Janneke.. wanneer is je echo?

@ fleur.. 8 september

Deel Deze Pagina