ik ben erg onzeker omdat iemand gezegd heeft wordt een jongen die echosopiste was erg zeker van een meisje wat denken jullie
Maar je kijkt tegen de zijkant aan toch? Heb je geen shot van onder tussen de beentjes? En hoe ver ben je hier?
Ik had ook zo een echo en heb een meisje gekregen. Hier riep toen ook iedereen dat het een jongen was en ik was helemaal in de stress omdat de echoscopiste zei een meisje.
het voorste beentje valt weg op de echo. Het is geen heel duidelijke echo foto van een meisje. Maar de verloskundige heeft natuurlijk niet alleen dit beeld gezien. Ik heb precies eenzelfde foto alleen dan van een jongen en die zag er toch echt heel anders uit.
Hier heb je een foto van onze babyboy.. Hier zie je echt duidelijk wat uitsteken, bij jou niet dus wel een meisje hoor! Geen duidelijke foto maar geslacht zie je bij t plusje! Heel anders toch!
zo'n echo had ik ook met 17 weken, toen werd gezegd meisje. bij de 20 weken echo is het nog steeds een meisje
Als ik naar jouw echofoto kijk, lijkt de echofoto van onze beeb (14,4 weken) er ook op, 2 van die witte streepjes. Wat vinden jullie? Ik heb echt zo'n echofoto, die je vergelijkt met een jongen én een meisjes echo.