Eerst weinig afscheiding na eisprong daarna veel

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ronolu, 26 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ronolu

Ronolu Niet meer actief

Hoi hoi!

Sinds mijn eisprong blijft mijn temp continue op 36,9 en als ik soms savonds even temp is het vaak zelfs 37,8! Best hoog dus.

Ook heb ik continue menstruatie pijntjea. Borsten doen wat zeer, blauwe aders zwellen vaak op.

Maar wat me erg opviel is dat ik tot nu( 7dpo) weinig tot geen afscheiding had. Als t er was was t vieze witte korrelige afscheiding wat je normaal ebt als je een schimmel hebt. Maar dit is vandaag veranderd in veel en vloeibaar.

Herkend iemand dit?

2. Semmie83

Semmie83 Actief lid

1 jun 2013
    163
    0
    0
    Temperaturen heb ik nooit gedaan, dus daar kan ik niets over zeggen. Mijn afscheiding is na mijn eisprong volledig weg, tot ongeveer 6-8 dpo. Dan heb ik meestal heftig wit slijmverlies 1 dag (sorry) en dan weer droog tot mn menstruatie. De laatste dagen voor NOD krijg ik dan last van mijn borsten en geringe wat gelige afscheiding.

Maar om nu te zeggen dat het altijd een slecht teken is.. Nee denk ik, vaak gaat het bij de innesteling fout dus ik denk dat het alle kanten op kan..

Herken je je een beetje in bovenstaande of gaat het bij jou anders? Hoop op een mooie positieve test voor je binnenkort!

3. Semmie83

Semmie83 Actief lid

1 jun 2013
    163
    0
    0
    Overigens heb ik bijna mijn NOD dus hoop dat ik je kan zeggen dat het toch een positief teken was dat witverlies!

Deel Deze Pagina