onze kleine meid ligt nu al geruime tijd dwars wie heeft dit nog meer gehad wanneer is je kleine gaan draaien ? hebben ze je kleine moeten draaien? ben bang dat ik net bij die paar procent hoor waarbij de kleine zo blijft liggen wie heeft er ervaring?
Bij mij lag ze eerst heel lang dwars tot ong. 34 weken en daarna lag ze in stuit. Dus toen een draaipoging gepland voor week 36. Voor de draaipoging maakte ze eerst een echo en toen bleek ze zelf te zijn gedraaid! En de gynaecoloog had nog gezegd..als ze draait dan merk je dat echt wel want ze heeft maar weinig ruimte. Nou ik had thuis echt niets gemerkt, maar ze was gelukkig zelf gedraaid. Daarna daalde ze al snel in dus kon ze ook niet meer terug.
Mama2016 dank je voor je reactie . Ligt deze ook in stuit Pearls dank je . Deze dame is behoorlijk druk maar voel haar onderin trappen
mijn zoontje heeft ook weken dwars gelegen en daarna in stuit.wilde absoluut geen draaipoging.werd met 38weken ingeleid en 2dagen daarvoor is hij zelf gedraaid. ik zou me niet te druk maken.
Vandaag weer geweest en ze lag goed . Pff gelukkig!! Over 2 week weer liggings echo kijken of ze zo blijft liggen wat we wel verwachten nu
fijn ja bij mij nog steeds in stuit maar ik krijg een keizersnede vanwege vorige bevalling dus hij kan liggen hoe hij wilt