Mijn verloskundige wilde ondanks dat ze er geen goede apparatuur voor heeft en het nog vroeg is toch even spieken naar het geslacht. Ze durfde voor 70% te zeggen dat het een meisje is. Het uitsteeksel dat ze zag was de navelstreng, je zag het ook kloppen. Ze was vrij zeker dat ze 3 streepjes zag en zei zelf dat ze bij een jongen waarschijnlijk niet zo had hoeven te loeren en draaien. Ik durf me er natuurlijk nog niet op vast te pinnen maar wat vinden jullie? Mag ik al een beetje blij zijn? Ik heb er helaas geen echo van.
Ik zou nog maar geen roze gaan shoppen Maareh tuurlijk mag je blij zijn. Sowieso toch met een gezonde baby?
Ja ho ho, uiteraard is de gezondheid het aller aller belangrijkste maar ik bedoel meer, na 2 geweldige zonen misschien nog een meisje erbij. En anders worden het "gewoon" de drie musketiers
Het is allebei leuk! Ik kreeg na 1 jongens een meisje. Hartstikke leuk natuurlijk, lekker tutten haha! Maar ergens vond ik heb toch wel jammer, niet zo'n kroelerig babyjongetje meer Ik zou een geslachtsbepaling laten doen! Er zijn bureaus die het vanaf 16 weken heel goed kunnen.
Nou ik zal er niet van uit gaan!! Mijn schoonzusje 16 wk een meid en was over duidelijk 3 streepjes maar met 20 wk echt n jongen hoor en nu 26 nog n jongen hihi
Ik heb zelf een pretecho laten doen en ze schat 98% zeker een meisje. Heb al twee jongens. Zou t erg gaaf vinden maar toch blijf ik voorzichtig dat ik nog even tot de 20 weken afwacht.
Sterre spannend! ik zou er nog een echo voor plannen hoor! Lijkt me helemaal niks die onzekerheid! Wilde manlief het nu toch wel weten?
Sterre, dat zou natuurlijk heel leuk zijn en ik hoop voor jou dat je verloskundige gelijk heeft. Maar probeer de teleurstelling niet te groot te laten zijn als het toch niet zo blijkt te zijn. Volgens mij is het wel vaak zo dat als ze echt een meisje zien, dat dat dan klopt (of was dat nou andersom?). Kun je niet nog een geslachtsbepaling plannen?
Ik heb a.s maandag een geslachtsbepaling En dan zou ik het voor de zekerheid nog even kunnen vragen bij de 20 weken echo. Zia: haha nee m'n vriend wilde het eigenlijk nog steeds niet weten maar het houdt me op de een of andere manier erg bezig. Vind ik zelf ook niet leuk en heb het met m'n verloskundige besproken. Die was redelijk resoluut en zei dat ik het moest laten bekijken omdat het misschien anders m'n zwangerschap ging overheersen Ze was zo lief om ook een poging te wagen en gaf het toch 70% meisje maar goed, toch even maandag afwachten
Spannend sterre! Het gaf mij ook zo veel rust toen in het geslacht wist! Ik zou lekker uitgaan van een boy en als het een meid is wordt je heerlijk verrast veel plezier maandag!
Hahaha je vraagt aan ons of je blij mag zijn maar hebt geen foto van de echo. Ik zou er dus niks zinnigs over kunnen zeggen . Veel plezier maandag bij de pretecho!