Hoi meiden, Zoals in m'n handtekening te zien is is dit m'n 6e zwangerschap in 2 jaar... Ik zie er op tegen de eerste echo's!!!! 1e zwangerschap goeie echo met 7 weken, ging mis bij 9 weken (geen echo tussendoor gehad, begon te bloeden).... 2e zwangerschap meteen een slechte echo bij 7 weken.... 3e zwangerschap mooi hartje met 6 weken, heeeel zwak hartje 7 weken, daarna gestopt... Daarna met gyn besloten geen echo's meer te doen voor de 8 weken, zodat we het in 1x zouden zien.. 4e en 5e keer bij 8 weken dus meteen mis... Maar nu!!!!! Nu zwangerschap 6 en moet omdat ik moet gaan spuiten vanaf hartactie weer echo's, vanaf 6 weken dus... Aan de ene kant hoop ik dat deze medicatie werkt en ik me om "niks" zorgen maak, maar aan de andere kant ben ik zooooo bang dat ik weer m'n kindje moet zien sterven op een computerscherm........ Pfffffff zie er zoooo tegenop!!!! Want weet dat ik blij ben als ik dat hartje volgende week maandag zie, maar tegelijkertijd bang dat ik me er al teveel aan ga hechten....
Ik wil je ontzettend veel sterkte wensen en ik hoop zo voor jullie dat het nu is een keer goed gaat! Het is jullie gegund!
Oh sterrenkijker, ik kan me dat zo goed voorstellen! (drie zwangerschappen in een jaar). Wat zou je graag de klok een paar weken vooruit willen duwen he, zodat de ergste onzekerheid tenminste voorbij is. Duim duim duim, ik hoop op goed nieuws voor je!
Ik duim voor jullie dat jullie goed nieuws krijgen en dat deze zwangerschap wel goed gaat. Dikke knuffel!
Het lijkt me heel moeilijk en kan me goed voorstellen dat je zo op ziet tegen de echo! Ik duim voor jullie dat dut een goede zwangerschap is met plakbaby!
Ik wil je heel veel succes wensen met je echo en alle volgende echo's. Ik ga keihard voor je duimen!!
Succes ermee! Lijkt me inderdaad een hel om in die onzekerheid te zitten! Ik mag vandaag voor m'n echo en heb 2 MK achter de rug, de eerste was beetje hetzelfde als jouw eerste MK, eerst hartactie, 2 weken later niet meer. Ik vond 2x al heftig, laat staan 5x! Ik ga heel hard voor je duimen!!!
Wat een onzekerheid!! Snap dat je bang bent... je hebt toch hoop maar je durft er niet op te vertrouwen. Wat ik wel " fijn" vind om te lezen is dat je een antwoord hebt op je vorige miskramen. Leuk is anders, dat zeker. Hoop dat ze jullie nu kunnen begeleiden naar een goede zwangerschao, met een gezond wondertje als eindresultaat!!! Hier duim ik ook mee!!
Thanks lieve meiden!!!!! En Risu wat mooi omschreven!!!! Zo voelt het idd, heb zeker hoop, maar durf er totaal niet op te vertrouwen!!!!!
Sterrenmama Ik weet waar je doorheen gaat kijk maar naar mijn handtekening. Ik heb zelf fragmin moeten spuiten en ascal moeten slikken en progesteron gebruikt om een goede zwangerschap te mogen hebben ik vraag me alleen af waarom je niet gelijk moet gaan spuiten vanaf positieve test dit moest ik namelijk wel. Ik duim dat je straks een mooie echo krijgt en dat het wondertje in je buik een echte plakker is. Ik geef je 1tip luister naar je gevoel dat heeft het bijna altijd goed ik zelf wist bij de laatste zwangerschap van het begin af aan dat het goed zat dit maakte het niet minder eng maar het gaf me rust. Succes bij de echo duimen draaien voor je
Pffff over iets meer dan een uur is stap 1 gezet... Mogen we door naar stap 2????? Zenuwen beginnen nu wel te komen