echo 6,5 week

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Roosenzo, 29 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Wil even met jullie delen dat ik vandaag een echo gehad hem en alles helemaal goed was. We hebben zelfs een hartje gezien! Ben heel erg opgelucht. Was even bang dat er nog niks te zien zou zijn omdat ik nog maar zo kort zwanger ben. Maar gewoon een uitwendige echo en alles was te zien. Ben blij!

2. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    Wat fijn meid! Bijzonder he, dat ze al zo pril wat kunnen zien!
    Ik had vanmorgen mijn echo, vond het al bijzonder dat ze met 7 week en 2 dagen al wat kunnen zien. Dacht zelf dat ik weekje verder was. Maar ook ik heb uitwendig gehad, en hartje zien kloppen.
    Heb jij over paar week nog extra termijnecho? Ik moet bij 12e week terugkomen voor 2e termijnecho omdat ze dan preciezer kunnen zien dan vanmorgen

3. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Ik ga 10 augustus weer terug. Heb er nu al zin in. Vond het heel bijzonder om het hartje al te kunnen zien. Bij mij kon ze ook niet helemaal precies zeggen hoeveel dagen ik zwanger was omdat het vruchtje helemaal in het hoekje lag. Maar ik weet het zelf precies :)

4. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...

wauww.. een uitwendige echo.. hoop dat ik t maandag ook krijg;)
    verwacht eigenlijk zelf dat ik iets korter ben dus zeg maar nu 6 weken. hopelijk kan ik maandag al goed iets zien.. ben zo benieuwd.. wel slopend zo de dagen door te komen..omdat je toch zekerheid wil he;) maar t is heel wisselend de een die heb met net 5 weken een duidelijke echo en de ander veel later. bij ons 2e kindje had ik echo met net 6 wk toen zagen we wel heel duidelijk hartje kloppen enz;)

5. Hummeltje83

Hummeltje83 Bekend lid

11 feb 2010
    687
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn meid, geniet er maar van :).

Deel Deze Pagina