Moet over 4 dagen ongesteld worden En er was nu al een klein zwart rondje te zien in de baarmoeder Ze hebben een echo gemaakt i.v.m pijn Pijn in de rug en buik Het kan een zwangerschap zijn heb wel een licht positieve kruidvat 2 voor 5 test Ik vind het erg spannend De gyn zegt het kan een zwangerschap zijn Een blaasje gevuld met vocht of bloed Wie herkent dit? Het rondje was 2 a 3 cm ongeveer duidelijk zichtbaar hij heeft er een echo foto van gemaakt Moet vrijdag weer terug komen
Ik denk niet dat dit een vruchtzakje is! Mijn eerste echo was met 6 weken zwangerschap en toen was de vruchtzak maar 0,96 cm en dat was gewoon normaal zei de gyn. Vaak zie je met 4 weken slechts verdikt slijmvlies en dan zit jij nog 4 dagen voor je NOD, dus zou je nu 3+3 weken zwanger zijn. Ik bedoel dus niet dat je niet zwanger KAN zijn (gezien je lichte testen), maar die zwarte vlek kan nooit een vruchtzak zijn! Daar is het veel te groot voor. Sorry
Ik heb met 5.1 weken een echo gehad ivm eerdere bbz. Hierop was toen een zwart rondje te zien maar volgens mij kleiner als wat jij had. Of je gyn heeft het sterk uitvergroot op het beeldscherm? Of het bij jou een zwangerschap zou kunnen zijn weet ik niet. Of je hebt een vroegere eisprong gehad (1,3 weken voeger?) en dan zou je dus zo'n 5 weken zwanger moeten zijn. Ik weet niet welke testen je hebt gebruikt? Ik lees tegenwoordig vaak dat de kv valse streepjes geven. Predictor vroege test zou ik zowiezo niet vertrouwen. Ik geloof een test pas (de kv) als er duidelijk een streepje staat en niet als je hem moet slopen en tegen het licht moet houden of héél erg turen. Maar ik hoop dat je gewoon lekker zwanger bent... Over een paar dagen nog eens testen...
Het rondje was inderdaad kleiner zegt mijn man De gyn had het vergroot Vond het bijzonder om te zien De gyn heeft het ook uitgeprint En in mijn dossier gestopt Ben benieuwd wat hij vrijdag dan wil gaan doen Ook was mijn baarmoeder slijm verdikt Ben echt binnenste buiten gekeerd Wel eens goed misschien Hoop dat ik zwanger ben ga nergens vanuit Dit is maand 8 Vorige maand ben ik even zwanger geweest en heb toen een latere menstruatie gehad En een behoorlijke menstruatie poeh Dit hebben ze in mijn bloed gezien Dus hoop dat het deze maand echt raak is Dan spring ik een gat in de lucht Toch ga ik nergens vanuit zelfbescherming Maar dat zwarte vlekje ik zag het ook meteen en dacht wel aan een zwangerschap En toen de gyn zei het kan een zwangerschap zijn vond ik dat wel apart om te horen Maar het kan ook iets zijn wat gevuld is met vocht of bloed wat dat betekent??? Geen idee afwachten en hou jullie op de hoogte
Morgen terug komen bij de gyn ben benieuwd wat hij wil gaan doen Zie er wel tegen op Heb inmiddels een test gedaan die is licht positief Maar goed kruidvat 2 voor 5 houdt je wel eens vaker voor de gek Kan ook elk moment ongesteld worden Spannend is het wel