Kijken ze dan alleen maar naar de ligging van de placenta (het is te hopen dat het niet meer voor de 'uitgang' ligt) of wordt het kindje ook weer van alle kanten bekeken? En laten ze dan het geslacht ook nog een keer zien? Lijkt ons toch wel erg leuk om weer wat fotootjes mee te krijgen.
Ze kijken ook even naar het kindje, maar het geslacht zou ik niet verwachten. De echo is bedoelt in de placenta te bekijken. Misschien heb je mazzel maar ga er niet vanuit.
ik had nog vragen en die wou ze niet beantwoorden heb toch in onzekerheid gezeten hoe mijn kind geboren zou worden
Ik heb m ook gehad! Ze heeft daarna ook mijn kindje bekeken en zelfs opgemeten. Ligt denk ik aan degene die een echo maakt. Heel veel succes trouwens.
Hier was ze langer bezig met plaatjes maken dan met de placenga liggingsecho, dat was binnen. 5 min bekeken. De rest van de tijd heeft de gezichtje laten zien, voetjes,handjes, geslacht nog eens gezien en het kindje opgemeten. Maar nu moet ik zeggen dat zit een erg fijn echobureau is.
ik denk dat het er ook aan ligt inderdaad waar je de echo heb, ik heb ook een fijn echobureau die altijd even verder kijkt en tig foto's maakt, en nog een keer het geslacht laat zien maar er zijn eenmaal echobureaus en helemaal ziekenhuizen die doen wat ze moeten doen en klaar, hier is dus geen touw aan vast te knopen, persoonlijk zou ik met de instelling gaan dat ze naar de placenta gaan kijken en meer niet, dan kan het altijd nog meevallen
We hadden geluk. In het ziekenhuis is alles even bekeken, zelfs het geslacht. Vier foto's meegekregen. Wel in een kwartier klaar, maar alles prima!