Hoi dames, Ik zit toch ergens mee en hoop hier iets van ervaring op geruststelling te kunnen vinden. Paar weken geleden heb ik een inwendige echo gehad. Dit omdat ik daarvoor een flinke doorbraakbloeding heb gehad. Was ook aan de pil nu niet meer. Behalve een cyste van 3 cm op de linker eierstok zei de gyn dat ze ook "iets van een poliep of stolsel in de baarmoeder" ziet. Ze kon het niet goed zeggen omdat ik veel baarmoederslijmvlies had. Ik zei nog is het ernstig? (Zit dan een kleine hypochonder in mij) en dat kon ze ook niet vertellen. Een zwangerschap lijkt me niet mogelijk omdat ik al wegens aanhoudelijke soortgelijke zwangerschaps symptomen testen heb gedaan en allemaal negatief. Ook ben ik na de pilstop gewoon ongesteld geworden. Ik grapte nog of er toch niet een baby in zat aangezien ik echt de laatste tijden rare vage plopjes voel en ze zei van niet! Ik kan er dus me vinger niet op leggen en heb hier en daar gezocht. Ook heb ik de huisarts die dag na het onderzoek gesproken en gek genoeg zei ze helemaal niets over een poliep of stolsel heb het nog paar keer gevraagd voor alle zekerheid maar ze verzekerde me dat het echt niet in het verslag stond maar wel ivm de cyste terug moest over 2 maanden om te kijken of het weg was enz. Ik kon ook geen vragen stellen. Gyn had zo een haast, schudde de hand en voor ik het wist stond ik buiten met 1001 vragen. Heel gek dus. De huisarts stelde me echt gerust. Mocht ik nou een extreme angststoornis hebben.. en zei nog dat mochten we voor een tweede willen gaan het gewoon kan.. Ok.. aan de ene kant denk ik nou positief want maakte me echt zorgen door die heftige doorbraakbloeding die met medicatie gestopt moest worden. Ook dat weet ze niet hoe het komt! maar goed ergens denk ik ligt vast aan de pil aangezien ik sinds ik gestopt ben geen last heb van tussentijdse bloedingen. Aan de ene kant denk ik weer goh stolsel in baarmoeder wat zou dat nou toch kunnen betekenen? Heel lang verhaal i know.. maar hoop toch enigzins of ervaringen