vanaf welke week hebben jullie een pretecho genomen en hebben jullie ook gelijk de geslachtsbepaling gedaan? ik heb zelf woensdag een nekplooimeting en mn moeder zegt dat ze het dan evt al kunnen zien wat het wordt (12w, 2d) ik zat zelf te denken met 17 weken een pretecho en dan gelijk geslachtsbepaling als het woensdag niet te zien is maar wat denken jullie?
12 weken is erg vroeg en niet 100% zeker. Ik had met 12 weken ook een nekplooijmeting maar daar is niets gezegd over het geslacht. Wij hebben met bijna 16 weken een pretecho/geslachtsbepaling laten doen
Wij hebben met precies 16 weken een pretecho. Mijn verloskundige zij overigens dat je het geslacht vanaf een week of 14 kan zien, als je geluk hebt.
Wij met 14 wk op de Maliebaan in Utrecht. Was duidelijk te zien! Ik weet natuurlijk niet waar je woont maar ze hebben daar ok de regel dat wanneer ze het niet kunnen zien je kostenloos terug mag komen.
Hier met 16 weken. Erg duidelijk te zien. Zou zelf eerder niet heel prettig vinden, ga dan zelf twijfelen of het niet te vroeg is.... met behulp van de nub theorie zeggen ze het eerder te kunnen zien maar ik zelf geloof die theorie niet (al is het wel altijd leuk om in t forum een foto te plaatsen, maar zou er zelf niet 100% van uit durven te gaan.).
Wij met 17 weken een pretecho/geslachtsbepaling. Bij het gedeelte waarop ze ging bekijken of het een jongetje of meisje was heeft ze de monitor uitgezet. Wij hebben later met zijn tweetjes de dvd bekeken. Dat bijzondere moment was dus helemaal van ons samen. Zo zouden we het deze keer weer doen.
Hier met 13+5 weken bij m'n dochter een geslachtsbepaling en een meisje. Bij 14+1 weken bij m'n dochter een geslachtsbepaling en een meisje. Nu bij 13+2 een geslachtsbepaling en een jongen. Was zelf bij echolooks te Nieuwegein. Maar met 12 weken is geslachte nog bezig te vormen! Weekje later en zeker 2/3 weken later is alles veel duidelijker.
Het staat bij mij a.s. maandag gepland, ik ben dan 13w4d. Of ik ben 14w1d De baby lag er tijdens de medische echo's steeds net wat gedraaid bij, wat meten ietwat bemoeilijkte en waardoor hij/zij steeds drie dagen achter leek te lopen. Bij de combinatietest lag de baby prachtig en kwam de grootte opeens wel overeen. Sterker nog, hij/zij liep één dag voor. Naast dat het leuk is om de baby weer een keer te zien, doen we ook twee dagen daarna de NIPT en het lijkt me gewoon cool om te zien of de geslachtsbepaling klopt
Wij zijn metprecues 15 weken in barendrecht geweest voor het geslacht en gaan daar met 26 weken weer heen voor een 3d.
Wij hebben hem met 17 weken gedaan. Even tussendoor, want mijn 20 wekenecho was pas met 21weken. Zo lang kon ik niet wachten. Ik wilde zo graag die kindje zien en weten of het een jongen of meisje was
bij welke in Barendrecht ben jij geweest? ik woon namelijk ook in die omgeving! is het ook een beetje een goede (neem aan van wel als je 2x gaat haha)
Ik krijg op 28 feb. mijn pretecho dan ben ik 16+6 in Almere en dan mag ik 45 minuten genieten en hopen dat de nugget ervoor gaat liggen.
Ik heb met 15weken een pretecho cadeau gekregen en gelijk de geslachtsbepaling laten doen. Het was erg duidelijk omdat ze er goed voor lag en zei dat het een meisje is. Met de 20weken echo extra bevestiging gehad ze lag die echo apparaat op MN buik en zei gelijk het is inderdaad een meid.
Hier met 16 weken een pretecho gehad, toen ook het geslacht gehoord. Met 27 weken een 3D pretecho gehad