Met 5+2 hebben we de eerste echo gehad, hierop was al te zien dat ik 'vocht' in mn baarmoeder had. Was niets ergs volgens de arts, dat komt wel vaker voor vroeg in de zwangerschap. Met 5+6 weer echo gehad ivm flinke pijn. Wederom was er 'vocht' te zien op de echo en dat zou waarschijnlijk de pijn veroorzaken. Vandaag met 6+5 weer een echo gehad. Kindje groeit super, hartje klopt, netjes op termijn allemaal. Maar er was dus ook een (flinke) bloeding te zien, in mn baarmoeder, naast ons kindje. Bloeding was 2x zo groot als ons kindje en mn baarmoeder moet dus ook keihard groeien door die bloeding, wat veel pijn geeft. Maar nu kregen we dus te horen dat ze niet weten of deze zwangerschap goed gaat... Want als de placenta zich wil gaan ontwikkelen aan de kant van de bloeding, dan kan dat dus niet en gaat ons kindje dood Wie heeft dit of iets soortgelijks ook gehad?
Heb ik ook gehad, alleen was ik iets verder dan jou in de zwangerschap..bij mij zeiden ze dat ik 50% kans had dat het goed of fout zou gaan. on kindje kon of mee naar buiten komen of het zou opgelost worden door mijn eigen lichaam. Ik had wel hele erge bloedingen gehad voordat we hier achter kwamen. Gelukkig is het bij mij goed gegaan en 2 weken later was er geen bloeding meer te zien..Hopelijk gaat het bij jou ook gewoon goed meid!
Ik heb ook een zwangerschap gehad met een grote hematoom.. Helaas geen goede afloop voor het kindje. Maar lees hier geregeld op het forum dat het wel goed gaat meid. Ik duim voor je.
Hé meid, ik had deze zwangerschap een haematoom van 3x het formaat van het kindje. Heb enorme bloedingen gehad. Toen ik eenmaal ging bloeden was ik wel wat verder (10 weken) maar door het formaat van de bloeding wisten ze ook niet of de zwangerschap goed zou blijven lopen. Het zat er ook al langer maar het bloeden is dus pas later begonnen. De bloeding zat bij mij trouwens helemaal bovenin, de placenta zat (en zit misschien nog steeds) vrij laag helemaal bij mijn baarmoedermond, vorige zwangerschappen had ik dat niet. Ik heb zelf het idee dat ie zo laag is gegroeid doordat er bovenin geen plek was, maar ben geen arts dus heb geen idee.. Het is erg moeilijk te zeggen of het goed blijft gaan, als je zoveel mogelijk rust houdt is de kans wel groter dat het goed blijft gaan (afhankelijk van het placenta verhaal). Knuffel en ik blijf duimen hoor!!
Helaas ook ervaring. Ik wist snel dat ik zwanger was, maar met 5 weken alweer bloedverlies, 2 weken later echo, kloppend harje, maar vruchtje maar 6 weken, daarbij ontzettend veel bloed. De echoscopiste gaf aan weinig vertrouwen te hebben in de zwangerschap. Zo'n 1,5 week later had ik het gevoel dat het bloedverlies anders werd, maar ik kan nu ook niet meer zeggen wat er anders aan was. Halve week later was er geen kloppend hartje meer te zien, maar wel vreemd weefsel, dus verdenking op partiele mola. Heel wat weken moeten bloedprikken. Gelukkig hierboven al wel wat positieve verhalen gelezen. Probeer je daar aan vast te houden.
Ik heb echt precies het zelfde als jou gehad.. Dus hier helaas ook geen goed nieuws.. Maar soms hoor je wel goede berichten.. Sterkte meis
Bij mij is het dus wel goedgekomen.. zit nu nog steeds in dezelfde zwangerschap hele haematoom is eruit gekomen, wekenlang gebloed.. mijn baarmoedermond is naderhand opgemeten maar was weer keurig lang, gelukkig! Offtopic, sorry, maar hoe gaat het met jou milan2009?
dreamer83: vroeg mij af hoe het nu met je gaat, of je al weer een echo gehad hebt? ik heb ook allemaal stolsels en als ik pech heb dan breken mijn vliezen hier door voor mij ook een onzekere tijd. sterkte ermee hoop dat je nog wat van je laat horen.
*breekt even in* Geen ervaringen mee maar wil dreamer en alle andere meiden in deze onzekere situatie sterkte wensen! Dreamer voor jou een extra knuf! *breekt weer uit*