Echo 6 - 7 weken nog niets te zien, zwanger 3e kindje ongepland

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Melike1920, 13 jan 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melike1920

    Melike1920 Niet meer actief

    Hoi allemaal,

    Net terug van de gyn, en daar waar ik zelf dacht 7 weken te zijn kunnen ze nog niets vinden. Wel een vruchtzakje en nog een dingetje (ben even de naam kwijt) maar alleen bij heel erg inzoomen dachten ze iets van een foetus te zien maar nog te onduidelijk. Heb in 2019 en 2020 twee keizersnedes gehad en ze hadden daardoor grote moeite uberhaupt iets te zien. Zijn er meerdere mensen hier die dit meegemaakt hebben en dat het uiteindelijk wel goed zat (of juist niet)?

    De testen zijn knalpositief, de reden waarom ik niet met zekerheid kan vaststellen wanneer m'n eisprong is geweest is dat ik zo'n 1.5e maand aan de pil was (nu natuurlijk gestopt), dus of door de pil heen zwanger of net daarvoor? Het is een lastige situatie, mijn man wil het sowieso niet, dus dat is helemaal moeilijk.

    Nou goed ik ben even op zoek naar soortgelijke verhalen.

    Bedankt alvast
     
  2. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.609
    15.072
    113
    Nabij Utrecht
    Ik denk dat alleen een 2e echo over minimaal een week uitsluitsel kan geven.

    Succes met alles.
     
    Melike1920 vindt dit leuk.
  3. Arretjescake

    Arretjescake Actief lid

    29 nov 2021
    142
    118
    43
    Vrouw
    Bij mij was bij 7 weken alleen het vruchtzakje te zien. Mijn testen liepen mooi op en waren knal positief. Alleen is er nooit een vruchtje ingekomen... missed abortion.

    Sterkte!
     
  4. Roxy1994

    Roxy1994 Fanatiek lid

    30 nov 2018
    2.368
    1.462
    113
    Vrouw
    Bij mij was er met 6 weken via een uitwendige echo al wel een embryo te zien met kloppend hartje dus geen idee.. heb nog nooit een inwendige echo gehad
     
  5. zwaaistaart

    zwaaistaart Fanatiek lid

    23 jan 2011
    2.296
    926
    113
    Vrouw
    Spannend dus nog even. Wanneer heb je weer een echo @Melike1920 ?
    Hopelijk komen jij en je man op 1 lijn mocht deze zwangerschap wel goed gaan
     
  6. Melike1920

    Melike1920 Niet meer actief

    beetje laat maar gelukkig bleek alles wel goed, werd gewoon een weekje eerder teruggezet :)
     
    zwaaistaart vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina