Hoi Dames, Ik ben nu ongeveer 10 weken zwanger, ik heb tot nu toe 3 echo's gehad bij de gyn. omdat ik hiervoor 2 miskramen heb gehad. 1e met 6 weken 2e met 8 weken 3e met 10 weken Alle 3 de echo's waren inwendig. Nu mag ik in mijn 14e zwangerschapsweek terugkomen bij de gyn, ik vraag me nu af of die echo dan ook inwendig gedaan zal worden? of zal deze uitwendig zijn? Ik hoop uitwendig..
uitwendig! bij mij is met 12 weken een echo gemaakt en je kon ons kindje al prima zien. dus met 14 weken nog beter! succes Lonneke
Hai, Ik ga ook geregeld naar de gynaecoloog omdat ik hiervoor zelfs 5 miskramen heb gehad. Maar deze keer ziet alles er goed uit, echt een wonder! Maar ik heb een echo gehad met 6,8,10 en van de week met 12 weken. Ze zijn allemaal inwendig gedaan, gewoon omdat het kindje dan toch duidelijker zichtbaar is. Over 2 weken moet ik ook weer voor een 14 weken echo en ook ik heb het echt gehad met die inwendige echo's, maar als het moet dan moet het toch? Geloof dat na de 14 weken alle echo's uitwendig zijn. Hoop dat er nog heel veel goede komen. Groetjes, Benzoblij.
Hier 2 echo's met 6 en 8 weken en die waren allebei inwendig. De echo met 12 weken was uitwendig en daar was alles goed op te zien. Ondanks dat ik al een buik van mezelf heb . Oja, ik loop ook bij de gyn, al vanaf het begin. Liefs, Tanya