Ik heb met 8+5 een echo gehad en krijg pas met 20w. weer een echo. Omdat ik in mijn omgeving meerdere keren heb gezien dat dan bij de 20w-echo bleek dat het kindje toch niet goed gegroeid was, wil ik zelf graag nog een echo rond de 14/15 weken. De verloskundige geeft me hiervoor geen doorverwijzing (ook wel weer logisch want er is geen aanleiding voor, behalve mijn eigen ongerustheid) dus moet ik voor een 'pretecho'. De praktijk waar ik de termijnecho heb gehad met 8+5 doet geen pretecho's dus ik vraag me af waar ik in de omgeving een pretecho kan laten maken? Heb zelf al 2 praktijken gevonden, bij de ene zou ik 70 euro betalen en bij de ander 37,50...bij beiden krijg je afdrukken van de echo mee en duurt het 15 min. Vraag me af waar het verschil in zit? Heeft iemand ervaringen met een praktijk waar ze pretecho's maken? Liefst omgeving Rotterdam, mag ook richting Gouda/Schoonhoven zijn. Woon daar tussenin namelijk
Je kan naar Wereldkind in Rotterdam gaan, ben daar zelf 2 keer geweest en ben er erg positief over. Zit achter het centraal station.
in Schiedam bij verloskundigen praktijk Aleida kan je ook pretecho's laten maken hoef je niet persé bij hun op controle te komen Ik vind ze niet zo duur en de dames die er zitten zijn zo lief Over ons | "Liduina centrum voor echoscopie
K ben bij babyvision geweest in delft heeeel leuk! Je zou als je evt nog een beeetke geduld heb Kan je ook wachten tot 16 weken en dan een pretecho incl geslachts bepaling doen op de site ataat 17 weken maar het kan ook gewoon vanaf 16 weken (heb ik zelf en meer mensen die k ken ook gehad) Ik zou voor info npg even kijken op babyvision.nl
Ik ben ook bij babyvision in Delft geweest ! Echt heeeel leuk. Ben er 3x geweest en erg enthousiast over. Ze hebben bij mij bij 15+3 daar ook het geslacht al verteld
Ik ben 3x bij babyvision (delft) geweest, Met 12 weken (ook voor mijn eigen geruststelling) met 17 wkn voor geslachtsbepaling en met 25 weken voor een 4D. Ik ben er erg positief over...
Bij drechtsteden in papendrecht! Zijn we deze zwangerschap ook al geweest en gaan we ook net als bij T. Weer heen met de 3d/4d, zooo onwijs leuk hoe ze t doen, heel tevreden over, goed beeld en veeeeeel echo's! en als ze zeggen 10 min of 20 min of langer waar je voor kiest die krijg je ook minimaal dat ding op je buik, vaak dus nog iets langer
Zelf ga ik naar deze.... laatste-nieuws | nieuws - 3D Echo Barendrecht Hebben ze nu een nieuwe techniek... was trouwens eerst babyview... en toen ben ik er al 6x geweest... hoezo verslaafd... in spijkenisse zit trouwens ook een echobureau.. heb ik toen 2D laten maken... ( met 8 weken) Baby EchoBureau Spijkenisse weet alleen niet hoe de 3D is... uhhhh weet niet of je perse een meting wil, maar bij sommige praktijken doen ze het niet graag voor de 20 weken echo.... zou dus ook informeren wat je wilt... voordat je dalijk het gevoel hebt dat je voor niets bent gegaan