echo 6 weken 1 dag niks tezien

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Mvjason, 26 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. desangel

desangel Actief lid

14 dec 2007
    113
    0
    0
    zeist
    daarom :)
    het gaat voor ons allebij goed komen
    moet vandaag voor 2 weken opgenomen worden in het umc ( voor behandeling voor me eczeem) dus word wel continu in de gaten gehouden :)
    stukje extra geruststelling he haha
    suc6 met je zwangerschao en je 1ste echo!
    gr.

2. Balou

Balou Fanatiek lid

27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Ik heb met 6 weken en 5 dagen ook mijn eerste echo gehad, er was toen ook alleen een vruchtzakje te zien. Ikwas ook erg teleurgesteld. Twee weken later moest ik terug komen, toen was er gelukkig een kloppend hartje te zien. Ik bleek gewoon 2 weken korter zwanger te zijn.
    Gefeliciteerd trouwens.

3. stef

stef Fanatiek lid

19 apr 2006
    3.084
    31
    48

Ik vind het diak echt met echo's niet goed!
    Wij hadden het met ons eerste kindje ook. Kregen een echo met 6 weken en er was niks te zien! Die vrouw vertelde ons gewoon doodleuk nou u krijgt een miskraam ga maar vast bedenken of het door je lichaam wil laten afstoten of medicijnen wil nemen! We schrokken ons kapot niet normaal ons eerste kindje echt nooit echt bij stil gestaan dat het mis kon wezen :(

Week later ging we terug voor nog een echo en dan moest ik me beslissing doorgeven. Dus ik ging liggen en jah hoor gewoon een kindje met een mooi hartje!
    Wij super blij!

Ik woon nu in zeist en heb gelukkig hier een echo gehad bij de verloskundige zelf!

4. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    ik hoef gelukkig ook niet onder controlle teblijven bij het diak en mag de 23e naar de vk toe wat ik veel fijner vind als elke keer naar het ziekenhuis moeten

nu is het lekker om de hoek van me huis devk dus ben blij als de 10e voorbij is

hoop wel een mooi kindje en hartje tezien hoor de 10e

jullie horen het nog wel

Deel Deze Pagina