Echo 6 weken en 4 dagen - hoe groot vruchtzakje?

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by Caro31, Jul 4, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

Jan 6, 2007
    8,553
    0
    36
    renkum
    de kwaaltjes blijven inderdaad doorgaan totdat de hcg uit je lijf is mocht het een Mk worden dan kunnen ze nog wel paar week in je lichaam blijven
    maar ik ga keihard voor jullie duimen dat ondanks de onduidelijkheid jullie straks een mooie echo krijgen

2. 031076

031076 Lid

Feb 6, 2008
    17
    0
    0
    gelderland
    het hartje klopte wel. dus ik vind dat wel positief. ga er nog steeds vanuit dat het goed komt

3. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

Jan 6, 2007
    8,553
    0
    36
    renkum
    als het hartje klopt zou ik er vanuit gaan dat alles goed zit de kans dat het nu nog mis gaat is 5 % weet dat het moeilijk is zelf ervaring mee maar komt goed

4. NadiaRosa

NadiaRosa Nieuw lid

Jul 19, 2008
    4
    0
    0
    Lieve Vrienden,

Gisteren heb ik een echo gehad met 6 wk en 4 dagen.......
    Er was alleen een vruchtzakje te zien en hij kon geen vruchtje vinden :(
    Hij zei gelijk; dit is niet goed.

Nu moet ik volgende week woensdag komen en dan gaan ze nog 1x kijken voor de curritage......
    Ik vraag mij alleen af als hij zo stellig zegt dat het niet goed is waarom dan nog een week wachten.
    Ik heb geen bloedverlies en voel me 100% zwanger :cry:

Liefs Lydia

5. efina

efina Actief lid

Jul 13, 2008
    283
    0
    0
    thuishulp
    emmen
    lieve NadiaRosa,

He wat vervelend!
    Ik heb een gelijke echo gehad vorige week vrijdag, ook alleen een vruchtzakje te zien maar verder niks, volgens mijn berekening moest ik toen al ruim 6.5 week zwanger zijn maar dat kwam dus niet overeen met de echo...ik moest een week wachten en heb wel wat bloedverlies gehad, vandaag weer voor een echo geweest, gingen er eigenlijk vanuit dat het niet goed was maaaaaaaaaaar hartje klopt!

Waarom jou arts zo stelling zegt dat het niet goed is snap ik niet zo goed, en ik zou daar zeker even over bellen om er voor te zorgen dat jij niet in onzekerheid zit! heb een hele week zo gezeten en vond het vreselijk!
    FFies bellen dus? en vragen waaraan hij zeker kan zien dat het niet goed is? misschien ben je wel korter zwanger?

Succes!
    houd ond op de hoogte!

liefssss

6. 031076

031076 Lid

Feb 6, 2008
    17
    0
    0
    gelderland
    jjjjjjjjjjjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa de echo was goed, nu 7 wk en 5 dagen... voel me super!

7. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

Jan 6, 2007
    8,553
    0
    36
    renkum
    superrrrrrrrrrrrrrrrr 031076

NadiaRosa ik denk dat hij expres een week wilt wachten het kan soms voorkomen dat het eitje later in de baarmoeder komt bij de 1 gaat dat snel en bij de andere blijft die even zweven.

misschien zie je net als sommige andere volgende week een mooi hartje of moest je nou gister al?

8. Esma79

Esma79 Lid

Jul 26, 2008
    87
    0
    0
    Ik had vandaag een echo en volgens mijn berekening ben ik vandaag
    8 weken en 5 dagen zwanger. Volgens de echo zou ik 7 weken
    zijn. vind het heel raar, 1 week en 5 dagen tussen. ik had zelfs een
    cyclus van 28 dagen. Bijna 2 weken na ovulatie is het wondertje
    geschied?
    In iedergeval het hartje klopt :D

9. sofieke

sofieke Bekend lid

Dec 11, 2006
    650
    0
    0
    Gelderland
    Dames,
    Ben blij om jullie verhalen te lezen. Donderdag had ik mijn eerste echo en zou dan 7w5d zijn. Echter zei de echo een week korter 6w5d want 8,8mm groot. Snap er ook helemaal niets van, maar hou de moed erin dat het hartje klopte en met jullie verhalen. De VK zei ook dat het voor 8w erg moeilijk is om de meten omdat het nog allemaal zo klein is en een mm verschil al vaak een week verschil geeft.
    Op 28/8 terug voor een nieuwe meting! Spannend! Maar probeer positief te blijven

10. bamjolan

bamjolan VIP lid

May 7, 2008
    8,138
    0
    36
    Female
    Moeder
    Den Haag
    Kan hoor Sofieke, ik had al een berichtje gezet in het maart topic maar weet niet of je t gelezen hebt.
    Ik loop ook 1 weekje achter, terwijl ik 3 x een inseminatie heb gehad en ik weet wanneer mn eisprong was dmv ovutestjes.
    Bij mij heeft t blijkbaar even stil gestaan, de gyn en vk noemen dat een diapauze.

Share This Page