vanavond heb ik de 20 weken echo en nu weet ik natuurlijk dat het een echo is die bepaalde dingen kan zien medisch gezien(ik noem het ook geen pretecho) maar hoop wel dat het een prettige echo word maar krijg je dan normaal gesproken ook fotos er van? of doen ze dat nou juist niet.
ik kreeg een heel zwikkie foto's mee! stuk of 7 geloof ik.. van het profiel, van het geslacht, een mooi van de beentjes en de armpjes...... en nog een paar die ik eerlijk gezegd niet meer terug kan plaatsten wat het nou eigenlijk was :s Maar het is idd om te kijken of alles oke is, maar probeer er toch ook maar van te genieten hoor want het is waarschijnlijk de laatste keer dat je je kindje ziet voordat hij/zij in je armen ligt! (tenzij je een pretecho nog later laat doen natuurlijk)
heb al afspraak voor 3 d echo wand dat lijkt me geweldig mooi! ennn mijn verloskundige is een schat tot nu toe steeds een echo gehad.
Heb er ook een zwik foto's van gekregen. Eentje waarop je alleen de hoofd omtrek en de handjes en voetjes ziet. Erg grappig, net of ze op een glazen plaat staat en je van onder een foto maakt (zie album) Heel veel plezier bij de echo!
Wij kregen er eentje mee voor onze zoons die er niet bij konden zijn... maar wij gingen ook niet voor de fun (wat overigens niemand doet natuurlijk) maar voor de gezondheid, wegens m'n leeftijd en diabetes.
kisbaba toch krijg ik vaak te horen oooo leuk je pretecho! dus denk dat meerendeel het wel heel leuk vind en niet echt er over in zitten. ik vind het nu op het moment spannend gezonde spanning wel te verstaan.
ik kan niet wachten toto de 20 weeken echo ik wil dol graag weeten of mijn kleine gezond is en wat het gelacht word. Vind alle echo onwijs leuk ! ( tot nu toe ) heb er al 2 gehad
Ik heb a.s. maandag de 20 weken echo. Heb er aan de ene kant veel zin in, maar aan de andere kant ben ik nu al een beetje nerveus
Ik heb foto's (zie album), maar ook een DVD meegekregen! Althans, ik moest er wel voor betalen, maar dat is echt helemaal geweldig, de hele 20-weken echo staat erop, dus kunnen we mooi aan alle opa's, oma's en overgrootopa laten zien, super! En de kleine zal het straks ook leuk vinden. Nee, voor ons is een 3d echo niet meer nodig, wij gaan nu wachten op de live 3d versie in november Veel plezier vanavond mirell. Tis spannend, maar je moet er ook zeker van genieten!
Wij hebben op 16 juli de 20 weken echo. Nog 1,5 week wachten dus. Bij 8,5 en bij 12,5 week heb ik ook een echo gehad. Vond het super leuk en ontroerend, dat kleine mensje in je buik. In de eerste plaats hoop ik dat alles goed met het kindje zal zijn. Ook ben ik heel erg benieuwd naar het geslacht. Ik dacht eerst een jongen, maar de laatste tijd neig ik steeds meer naar een meisje... Ik kan niet wachten!
En hoe was het? Ik had zelf 11 foto's meegekregen van de 20 weken echo. Van profieltje tot aan beentjes en voetjes.
het was heel erg gaaf en alles zag er gelukig goed uit. we konden zien dat we een dochter krijgen(mijn voorgevoel was goed dus) en ze heeft ook 1 3d echo gemaakt maar die zijn mooier bij 25 weken omdat baby dan meer vetjes heeft. voorderest heb ik nog 11 fotos er bij gekregen. ennnnn ik ben zo blij dat alles goed was en nog een meissie ook