Vandaag eerste echo gehad. Vruchtzakje met kloppend hartje gezien ☺️. Ik had aan de hand van mijn 1e dag van me laatste menstruatie gerekend en d8 dat ik 7w4d was. Maar bleek dat ik pas 6w2d ben. Mag 18 augustus weer gaan voor een tweede echo ☺️
Dankjee ☺️ me man die heeft er meer van genoten dan ik. Ik wist niet waar ik op moest letten 😄
Wat ik me nu wel afvraag is is het wel normaal dat ik over 2/3 weken weer langs moet gaan. Ik lees meestal dat mensen na de eerste echo pas weer bij week 10/12 weer gaan voor een tweede echo. Ik mag al gaan bij 8/9 weken en dan vervolgens weer bij 12 weken
Hoi wolfje! Moooie echo, issie inwendig of uitwendig gemaakt? Ik heb over 2 wkn mijn eerste echo, ik ben dan denk ik 6 wk en 4 dgn. Mijn 2e echo zal idd rond week 11/12 zijn.
Ja das wel normaal hoor, bij mn eerste had ik op 9 wk en echo en toen pas met 18 wk weer. Nu heb ik a.s. maandag de eerste echo met 5wk4d. Het verschilt onwijs per VK en gyn merk ik wel.. Er gewoon van genieten, die extra echo. Is alleen maar leuk!
Hoi Wolfje! Wat grappig, ik heb ongeveer het zelfde verhaal Werd ook teruggezet naar (ten tijde van de echo) 6+4. Wij mogen ook 18 augustus terug voor de volgende echo Niks geks aan hoor! Duurt wel lang hoor... dat wachten tot het zover is..
Hey bpu ze gaf in het begin al aan dat ze waarschijnlijk uitwendig nog niks kon zien. Ze probeerde het eerst wel en zag idd niks, en toen inwendig gekeken was het meteen te zien ☺️☺️ Hopelijk komt het bij jou ook allemaal goed. Ik d8 dat ik al 7,5 week verder was 😄. Dat wachten duurt zeker heel lang 😁😁 kan jij 18 augustus niet al het hartje horen ?? Dan ben je rond 10 weken ? Bij mij zei ze gisteren dat je rond week 10 hartje kan horen misschien hoor jij het de 18e al spannend )
En bedankt allemaal voor de leuke reacties, omdat ik voor het eerst zwanger ben heb ik geen idee hoe duidelijk mijn echo is. Fijn om te lezen dat het een mooie echo is ☺️
Ik begreep ook niet zo goed waarom dat niet tijdens de echo kon.. moest een aparte afspraak maken om naar het hartje te luisteren wat dan met 12 weken is. Dat is volgens mijn verloskundige het moment om te gaan luisteren... Jammer dat ik me niet zoveel van mijn eerste zwangerschap kan herinneren wat dat betreft, dat ging allemaal anders omdat ik er toen pas met 8 weken achter kwam dat ik zwanger was Ik hoop echt dat we de 18e kunnen kijken en luisteren Wil jij eigenlijk voor je 20 weken echo nog een geslachtsbepalingsecho doen of niet? Wij twijfelen daar een beetje over.. Vanaf 16 weken kunnen we bij ons in de buurt voor 25 euro zo'n echo laten doen.. De verleiding is daardoor wel groot