Zwanger + bloeding

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door sannejd, 28 nov 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sannejd

sannejd Nieuw lid

23 nov 2023
    1
    0
    1
    Vrouw
    Hoi allemaal,

Vandaag twee weken geleden er achter gekomen dat ik zwanger ben.
    Ik ben nu 5w en 4d, sinds afgelopen donderdag heb ik last van bloedverlies, het is alleen als ik afveeg na het plassen en verder geen krampen o.i.d.
    Al een paar keer overleg gehad met mijn verloskundigen en zij maken zich geen zorgen daar het geen menstruatie hoeveelheden zijn gepaard met erge buikpijn.
    Afgelopen zondag leek het alsof ik het vruchtje was verloren, foto gemaakt en doorgestuurd naar de verloskundigen en van het ergste uitgegaan maar zij gaf aan dat het een gestold bloedstolsel was en ik me geen zorgen hoef te maken. (Wel zei ze heel begrijpelijk dat ze geen garantie kan geven)
    Echter bloed ik nog steeds en doe ik vanmorgen een zwangerschapstest en deze is echt héél licht positief, terwijl ik voor de 4 weken al een dikke streep had.
    Ik voel me ook niet zwanger.

heeft iemand dit ook meegemaakt? Zoja had je toen een miskraam of toch een goede zwangerschap, ik maak mezelf helemaal gek en in mijn omgeving is iedereen heel positief maar zelf ga ik uit van het ergste..
    Ik kan pas over anderhalve week terecht bij de verloskundige voor een echo omdat ze met dit termijn nog niks kunnen zien.
    Maar als het een miskraam is geweest, dan moet er toch gecontroleerd worden of alles wel weg is?

Bedankt alvast ❤️

2. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.654
    27.304
    113
    Vrouw
    Klinkt wel als een miskraam. Sorry :(

Met dit termijn kunnen ze zeker wel wat zien,locatie in de baarmoeder en gezien termijn heb je ook kans op dooierzakje al en misschien zelfs een vruchtje (ik had met 5+6 echo met kloppend hartje). Dus je kan gewoon een echo vragen als je wil, aangezien je streepje heel licht is verwacht is dat ze een lege baarmoeder gaan zien...
    Als je test helemaal wit word is een echo niet meer nodig. Dan ben je gewoon schoon. Je hebt niet altijd krampen nodig om een miskraam te hebben.

Sterkte. En ontzettend rot dat ze je niet serieus nemen :(

3. Snoepdoos

Snoepdoos Lid

18 jul 2023
    9
    12
    3
    Vrouw
    Heb je al bloed laten trekken? Misschien dat ze uit je hcg waarde wat kunnen halen?

mijn vriendin had pas helaas een miskraam en deze was duidelijk te zien aan een veel te laag hcg waarde, achteraf heeft de echo dit spijtig genoeg bevestigd

Deel Deze Pagina