echo 6 weken, niks te zien?

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by juultjeT, Aug 9, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. surf

surf VIP lid

May 21, 2007
    14,595
    1
    36
    Noord-Holland
    wow maucar, das 4 weken wachten! lang hoor! ik hoop dat je wachten beloond wordt met een prachtige echo!

2. maucar

maucar Lid

Jul 17, 2010
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je surf, tja daar staat dan wel tegenover dat ik op reis ga....afleiding genoeg zou ik zeggen. Of dat ook zo werkt weet ik ook niet hoor.

Ben er vandaag zo vol van......

Maar zoals ik eerder al heb gezegd, ik zal zeker voor iedereen blijven duimen die in deze onzekerheid verkeerd.

3. surf

surf VIP lid

May 21, 2007
    14,595
    1
    36
    Noord-Holland
    Ja afleiding is wel fijn! Hoop dat je ondanks de onzekerheid wel kunt genieten van je reis! En dan daarna n mooie echo als afsluiting!

4. Vanny1979

Vanny1979 Lid

Jun 22, 2011
    30
    0
    0
    amsterdam
    Hai Dames

Bij mij is het hier denk ik einde oefening.
    Had vannacht heel veel kramp, dieis nu wel gestopt. Maar het bloed verlies is veel meer geworden. Het zijn nu donker rode druppels.

Dus ga nu helemaal van het ergste uit.

Maar niet opgeven dames. Want bij jullie kan het nog iedere kant op gaan

Hou je taai.

5. Springmuis

Springmuis VIP lid

Aug 19, 2008
    7,043
    0
    0
    Heej meiden,
    Ik wil jullie even een hart onder de riem steken wat betreft langzame hartslagen.

Mijn dochter is in de hele zwangerschap niet boven de 110bpm gekomen, soms zelfs ruim onder de 100bpm en nu is alles gewoon helemaal goed!

Meiden waarbij het mis is gegaan, heel veel sterkte!

Meiden met goede echo's, Gefeliciteerd!

Meiden die nog in spanning afwachten, heel veel succes en ik duim voor jullie!

6. Vanny1979

Vanny1979 Lid

Jun 22, 2011
    30
    0
    0
    amsterdam
    Bij ons is het gisteren uiteindelijk gebeurt en ik moet vreemd genoeg zeggen dat ik opgelucht bent. Heel vreemd eigenlijk. Maar ik had me er al bij neergelegd.

Wij hebben de tijd genomen om afscheid te nemen en gebeden.Vandaag gaan wij het begraven. Het was toch ons kindje. Wij hebben het hartje zien kloppen, het was een levend wezentje voor ons.

Ik hoop dat als ik maandag voor controle ga, alles eruit is.
    Ik blijf positief, want wil met een positieve instelling weer gaan proberen.

Bedankt voor jullie lieve reacties

7. surf

surf VIP lid

May 21, 2007
    14,595
    1
    36
    Noord-Holland
    vanny, pff weet niet goed wat te zeggen! heel veel sterkte! ook vandaag met het begraven van jullie wondertje...

wij hebben ons vruchtje die we 2 jaar terug zijn verloren ook begraven, voor mij voelde dat ook heel erg goed, een stukje verwerking. daarna heb ik een briefje geschreven aan ons wondertje over hoe alles gegaan was en wat ik erbij voelde, dat vond ik ook erg fijn!

sterkte meid!

8. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

Mar 7, 2011
    2,253
    26
    48
    Female
    Jeetje sterkte Vanny!! Dat zijn geen leuke berichten....heel veel moed en steun toegewenst deze periode!!!

Liefs Pien

9. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

Mar 7, 2011
    2,253
    26
    48
    Female
    Hier mag ik a.s donderdag voor echo 2...ik hoop iets meer te zien dan de vorige keer...vorige x zagen we alleen een stipje en de dooierzak maar ja zo niet dan wachten we weer een weekje af...
    Het blijven altijd spannende dingen die echo's zeker als je leest dat er dus ook vaak wat mis gaat....

Sterket voor alle meiden bij wioe het niet zo mocht zijn en heel veel succes voor de dames die binnenkort een echo mogen ondergaan!

Liefs Pien

10. surf

surf VIP lid

May 21, 2007
    14,595
    1
    36
    Noord-Holland
    Pientje, wat spannend donderdag! Ik mag woensdag... Ik hoop dat we allebei een mooi kloppend hartje gaan zien op de echo!

11. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

Jul 30, 2008
    1,593
    1
    0
    Noord Brabant
    Surf. En Al de echo gehad. Hoop dat je goed nieuws krijgt!

12. surf

surf VIP lid

May 21, 2007
    14,595
    1
    36
    Noord-Holland
    helaas is het hier ook niet goed... het vruchtje was nog gegroeid naar iets van 6 mm, maar ja, had al iets van 1,5-2 cm moeten zijn...
    het hartje klopte niet, zal ook wel nooit geklopt hebben denk ik...
    we wachten nu af of het vanzelf komt, anders over 2 weken terug en dan curettage (na een controle echo natuurlijk...)

13. Vanny1979

Vanny1979 Lid

Jun 22, 2011
    30
    0
    0
    amsterdam
    @Surf

OMG wat vreselijke om te horen. En ik had nog zo gehoopt dat het goed zou gaan bij jou.
    Ik hoop dat je lichaam het zelf oplost. Want is geen fijn idee om al die tijd met een dood kindje rond te lopen. Pfffffff

Heel veel strekte meid.

Ik hoop dat wij beide en de anndere ladies snel weer een plakkertje mogen krijgen.

Hou je taai.

kus
    Vanny

14. Semiramis

Semiramis Lid

Aug 6, 2011
    86
    0
    0
    Eindhoven
    @surf ik weet niet wat ik moet zeggen. Wat vreselijk allemaal!!
    Ik wens je veel sterkte met alles!

Ik moet me misschien ook voorbereiden op een miskraam ivm trage groei.Ik ben zo onzeker.
    Dames die ook een ma/mk hebben/krijgen wens ik veel sterkte!!

15. Fipo

Fipo Actief lid

Aug 14, 2011
    154
    0
    0
    NULL
    NULL
    Toch slecht nieuws gekregen dus :( Maar er was nu wel een vruchtje te zien begrijp ik? Maar zonder hartactie... Wat vreselijk. Veel sterkte!

16. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

Jul 30, 2008
    1,593
    1
    0
    Noord Brabant
    Surf. Wat ontzettend klote. Ik kan er over mee praten. Neem goed je tijd om het te verwerken want het is niet niets.

En idd hopelijk spoedig een plak beeb met een hartslag!!!

Hier mag ik na mijn eerstvolgende menstruatie weer door. Dus dat is wel ontzettend fijn!!

17. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

Mar 6, 2007
    10,048
    5
    38
    Surf: verdorie...... Wat is dat toch met dat slechte nieuws.... Sterkte meis..

Hier hoop ik dat het is losgekomen, 5 september weer terug...

18. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

Jul 30, 2008
    1,593
    1
    0
    Noord Brabant
    Lz. Dat is wel snel zeg!
    Ik krijg eind september pas controle. Hoop dat alles er dan weer goed uit ziet en dat we gelijk verder kunnen met een cryo tp.
    De gyn zei dat als ik mijn menstruatie had gehad dat we weer mochten starten. Hopelijk weer snel want wil toch wel voor mijn 30 ste klaar zijn. ;). En dat is in Januari 2013.

19. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

Mar 6, 2007
    10,048
    5
    38
    Ik zit daar elke week..... gewoon voor controle. 5 september is ook controle of het schoon is. Ik weet niet wanneer we door mogen. Nog niet gevraagd. Iig lukt het niet meer voor mn 30e, want ik word over 1,5 maand 35 whahahahahahaha

20. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

Jul 30, 2008
    1,593
    1
    0
    Noord Brabant
    Haha nee dan gaat dat niet meer lukken. Ook klote elke week controle!! Het voordeel is wel dat je kan zien of alles goed is. Ik moet maar afwachten tot eind van de maand.

Share This Page