echo 6 weken, niks te zien?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door juultjeT, 9 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @semiramis: ik hoop dat je je niet hoeft aan te sluiten bij de rij met mk-en... heb je al wel een hartje gezien/gehoord?? dat is op zich al een goed teken... ik duim heel hard voor je!

@fipo: ja nu wel duidelijk een vruchtje, zal de echo straks even inscannen...

@jessy: fijn dat jullie zo snel weer door mogen! langer wachten zou het alleen maar nog verdrietiger maken...

@LZ:ik hoop dat alles schoon is nu en dat jullie snel verder mogen! gaan jullie meteen weer beginnen met IVF of wil je toch nu proberen of het spontaan weer lukt, gezien jullie wondertje?

bij mijn vorige mk 2 jaar terug, had ik ook op woensdag de echo met 9 weken en toen begon het vloeien op zaterdag en op zondg verloor ik het vruchtje... nu heb ik alleen wel utro gebruikt, dus ik hoop niet dat dat het nu extra gaat vertragen.... ik voel me nog zo zwanger, misselijk, gevoelige boobs, moe etc. etc. en nu dus allemaal voor niks! dat vind ik frustrerend maar goed...

sterkte voor iedereen die in hetzelfde schuitje zit!

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.931
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Kan je niet korter zwanger zijn ??? (of is dat een hele stomme vraag ;))

3. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    rogijuli: ik heb mn ei getempt, dus denk niet dat er veel ruimte zit... heb ook 12 dpo al een superduidelijke posi test gehad...
    volgens mn echo heeft het vruchtje nu pas de grootte van een zwangerschap van net 6 weken... en ik zou volgens mijn ei al 9 weken zijn...
    mssn kan er iets ruimte tussen zitten met innesteling enzo, maar ik had ook al een echo op 5+5 en toen was er al een vruchtzakje en dooierzakje zichtbaar, de ontwikkeling verloopt gewoon supertraag! en das niet goed...
    ook is het volgens mij zo dat bij een vruchtje groter dan 5 mm hartactie moet zijn, anders is het vrijwel zeker een mk...

4. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Surf ik voelde me ook obtzettend zwanger. Was hartstikke beroerd. Dat is ook de reden dat ik voor een curretage ben gegaan. Ik kon het voor me gevoel niet afsluiten. Ik voelde me zwanger. En ik vind het een super raar idee. Ik heb een week na de echo die uitsluitsel gaf de curretage gehad. Dat is nu alweer een week geleden.
    Ruim een week geleden. Ik zou vandaag 9,5 week zijn. Blijft een raar idee hoor!
    Ik wens je heeeeel veel sterkte
    Ben je wel natuurlijk zwanger geraakt?

5. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Jessy, ja dat wel hoor! Dat gaat gelukkig steeds wel snel... Hiervoor 3x eerste ronde en nu 4e ronde... Dus hopelijk snel weer raak...

6. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Dat scheelt wel enorm. Wij moeten via het ziekenhuis. Isci.
    Maar mag niet klagen. Al een kindje via isci. Dat was de eerste cryo tp
    En nu hetzelfde ook zwanger van de eerste cryo tp. Alleen jammer genoeg niet goed.

7. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ja dat scheelt zeker! voor jullie is het nog meer gedoe zeg maar om weer opnieuw te beginnen...
    ik hoop dat nu weer de eerste tp zal slagen en dan van een echte plakbeeb!

8. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ik dacht laat ik nog even mijn echo plaatsen, heb m net ingescand... wel op zn kant, maar goed, het is te zien...

Bekijk bijlage 180180

9. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Vind je het niet raar je echo te zien? Wel grappig. Je ziet wel heel goed waar het vruchtje zit.
    Klote hè dat afwachten!!

Ja idd wel een plak beeb. Maar dan wel met ee. Hartslag en goede groei.
    Dit was ook een plakkerd. Zo goed dat hij niet weg wou.

10. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    @surf...hoe is het nu met je??
    Wat een schok ook zo ineens....leef erg met je mee!!

Sterkte meis en ik hoop dat je snle weer zwanger mag zijn.

Liefs Pien

11. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @pientje: het gaat wel, eigenlijk wisten we 3 weken terug al een beetje dat het niet goed zou kunnen gaan, en woensdag was voornamelijk een bevestiging... natuurlijk is het een klap, en een tegenvaller en ben ik erg verdrietig, maar ik voel me ook rustig en opgelucht nu ik het zeker weet...

ik zie in je onderschrift dat jij in ieder geval een mooie echo hebt gehad gisteren! fijn!!!

@jessy: nee hoor, vind ik niet raar, waarom zou ik dat raar kunnen vinden?
    ja inderdaad een plakkerd maar dan gewoon gezond en 9 maanden lang!

12. Silliej1988

9 jun 2011
    63
    0
    0
    Mama Zijn
    ik woon in hilversum
    hallo

wat een bekende verhalen in juni 2011 heb ik ook verschillende echo's gehad en elke keer was het vruchtzakje leeg die liep uit in een miskraam helaas

ben nou opnieuw zwanger heb 13 september 2011 een echo gehad
    mijn eigen berrekening was 6 weken
    maar wat een angst ik werdt 6 dagen terug gezet naar 5 weken en 1 dag
    en het vruchtzakje was leeg ik mag 3 oktober pas terug komen om een nieuwe echo te laten maken

ik lees jullie verhalen en begin hoop te krijgen had het eigenlijk al opgegeven omdat ik bang ben dat het weer mis gaat maar dat weet ik pas 3 oktober pff

Deel Deze Pagina