Hoi hoi! Bij de 20weken echo kregen we ook deze afdruk mee.. Zie ik spoken of denk ik terecht dat het een meisje is? Zoooo benieuwd! xox
Heeft diegene due de echo heeft gedaan het niet vertelt? Volgens mij is het geslacht hierop niet te zien. Je ziet de zijkant van het been.
Nee niet vertelt, je ziet inderdaad het linker beentje, onderin de rechter,, maar daar tussen in?? Ik heb me laten vertellen dat je bij een jochie het balzakje ziet, maar wel in een geheel. Als ik hier tussen de beentjes kijk zie ik twee partjes (denk ik)
Ik denk dat, als je het graag wilt weten, je beter bij een volgende echo het kan vragen. Vind het zelf te onduidelijk zo. Wellicht dat iemand anders het je wel kan vertellen.
Pretecho krijg je hele duidelijke uitleg en foto's en weet je het zeker kost maar 35 euro in Ermelo zit een hele goede
Een hele goede idd! En heel leuk mens neemt echt de tijd om je alles uit te leggen... Maar wilden jullie het niet weten dan? Bij ons is er altijd naar gekeken bij de 20 weken echo...