Dat was een nuttige anderhalve minuut...

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Bosuiltje, 28 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bosuiltje

Bosuiltje Actief lid

15 jul 2010
    354
    0
    0
    Brabant
    Pffffff! Even hoor:
    Vanmiddag controle gehad bij de gynaecoloog, normaal gesproken verloskundige, maar ze willen alle hoogzwangeren nog één keer langs een gyn sturen in het ziekenhuis. Dat was dus vandaag.

Afspraak was een half uur later dan gepland, maar dat vind ik nooit zo erg, want wie weet was er een spoedgeval ofzo. Komen we vervolgens de spreekkamer binnen, gaat het letterlijk zo:
    'Hoe gaat het?'
    'Goed wel!'
    'Vragen?'
    'Ummm... nee. Ik geloof dat...'
    'Mooi! Maak ik even een echo!'

Huppakee, handen kneden mijn buik (au! niet zo hard!), gel erop, echo apparaat, ik kon niet eens meekijken want het scherm stond gedraaid.

'Nou, ziet er goed uit. Maak maar een nieuwe afspraak voor volgende week. Doei!'

Toen mijn man en ik weer buiten stonden, beetje verdwaasd, konden we eigenlijk alleen maar lachen. Die bezoekjes duren sowieso nooit zo lang, maar dit was wel héél supersnel. Ik denk dat we letterlijk nog geen vijf minuutjes binnen zijn geweest. (Terwijl we niet voor niets in het ziekenhuis onder behandeling zijn, ivm prenatale depressie... dus normaal gesproken duurt het juist langer dan je zou verwachten).

En begrijp me niet verkeerd: ik ben natuurlijk hartstikke blij dat alles goed gaat, en de kleine man weer is goedgekeurd. En ik snap ook best dat de beste man een beetje tijd in wil halen als zijn afspraken zo uitlopen... Maar sjonge, zo'n speedy gonzalez had ik nog niet eerder meegemaakt!

2. mamavang

mamavang Niet meer actief

Ben je toevallig boj gyn in t lievensbergzkh geweest?
    Ik had er ook zo 1 bij zitten whaha
    Maar fijn dat t goed gaat!

3. Bosuiltje

Bosuiltje Actief lid

15 jul 2010
    354
    0
    0
    Brabant
    Haha! Nee, ander ziekenhuis!
    Maar goed om te weten dat Speedy een tweelingbroer heeft ;)

En ja: als het uiteindelijk maar goed gaat met de kleine toch!

4. Gizje

Gizje Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.661
    0
    0
    1 maar, het zijn daar altijd bliksem bezoeken daar en heb er al heel wat gezien, haha. Zo anders dan bij de vk, ze voelen ook nooit aan je buik terwijl de vk vanaf een bepaalde tijd telkens voelt. Zolang ze vriendelijk zijn en alles goed is vind ik het prima.

Deel Deze Pagina