Morgen inwendige echo om te horen of de bloeding van vorige week een miskraam was. Nergens zin in vandaag.
Helaas... Een mk gehad. Ben er zo kapot van. Het was nog zo klein maar ik heb evht het gevoel dat ik een kind kwijt ben. De tranen kunnen maar niet stoppen
Jeetje wat verschrikkelijk naar! Ik snap je gevoel en of het nou 4 weken of 12 weken was de geestelijke pijn is gelijk. Gooi het er allemaal maar uit hoor, dat is niet erg. Zolang jij je er beter bij voelt, dat is het belangrijkste. Heel veel sterkte!
Het Is zo lastig te accepteren. En iedereen roept maar van wees blij dat je het uberhaut kan worden. Maar het doet zoveel pijn. Tijdens de echo liet ze al zien dat er al eitjes groeien dus deze maand gewoon weer een eisprong en toen voelde ik me best opgelucht maar sinds ik thuis ben is het evht alleen maar huilen. Ik typ dit met ttanen over me wangen. Je kent het gevoel alleen als je het zelf hebt meegemaakt. Het voelt alsof het nooit goed komt..m
Ja dat zijn opmerkingen waar je niets aan hebt. En tuurlijk is het fijn om te weten dat je zwanger kunt worden maar je wilt niet zomaar een kindje maar dit kindje. Althans zo voelde het toen bij mij. Dikke knuffel!
Ach meis wat erg had nog zo goede hoop voor je Huil maar lekker dat mag! Ik ken je gevoel bij mij was het ook maar met 5wk maar het was wel mijn kindje wat ik kwijt raakte en die opmerkingen heb je indd niks aan. Het doet zo veel pijn en dit vergeet je nooit meer. Hopelijk kan je snel vol goede moed weer door en mag je snel blijvend zwanger worden
Sterkte! Ik heb het helaas ook 2 x mee "mogen" maken.. Neem de tijd het te verwerken! En probeer positief de volgende ronde in te gaan.. Ik weet het, dat is heel moeilijk en heel onbezorgd zal je volgende zwangerschap waarschijnlijk niet zijn omdat deze ervaring je bij blijft.. Wat bij mij erg hield is dat ik me er aan vast hield dat mn lichaam het zelf afstootte toen bleek dat het vruchtje niet goed was en daardoor was ik toch nog een soort trots op mn lijf (is misschien de grootste onzin maar het hielp mij bij het verwerken)