Echo 6 weken!

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by lisa123, Jan 19, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lisa123

lisa123 Fanatiek lid

Jul 16, 2008
    1,410
    0
    0
    Volgende week dinsdag heb ik mijn eerste echo van ons tweede kindje! Bij mijn dochter had ik de eerste op 8 weken en konden we het hartje al zien en horen. Nu hebben we een echo op 6 weken!

Wat valt er dan al te zien of eventueel te horen? Wie kon op 6 weken het hartje horen?

2. Fayy

Fayy Niet meer actief

Gefeliciteerd met je zwangerschap.
    Wij hadden een echo met 6w2d.. dacht verder te wezen haha.
    maar ik zag echt een heel klein vlekje met knipperlichtje..het hartje dus :D ze hebben me t hartje toen niet laten horen trouwens.

3. Amfy

Amfy Niet meer actief

er kan iets te zien zijn maar er kan ook helemaal niets te zien zijn.

4. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

Jun 19, 2007
    2,888
    0
    36
    West-Friesland
    Hier ook met 6 weken een kloppend hartje :D

5. Musty

Musty VIP lid

Jul 2, 2008
    10,414
    0
    36
    echo staat in mn album en zie je meteen vergeleken met de volgende hoeveel verschil een paar dagen al kan maken

6. Isodora

Isodora Actief lid

Jan 4, 2010
    173
    0
    0
    Ik mag volgende week vrijdag:) Dan ben ik 6 weken en 4 dagen... ik hoop zo dat ik een hartje kan zien of horen kloppen dan.

7. Beebiej

Beebiej Actief lid

Mar 2, 2010
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik mag ook volgende week, maar dan vrijdag ik met dan
    5w6d ....

8. Gerlinda

Gerlinda Niet meer actief

Spannend hé... hier ook de eerste echo met precies 6 weken ;) ik ben ook zo benieuwd of al een kloppend hartje te zien is, ik hoop het zo ;) doordat ik hiervoor een miskraam had krijg ik gelukkig een vroege echo..
    Het kan best zijn dat het nog niet te zien is, als de termijn dan maar klopt, waarschijnlijk krijg je dan een weekje later een nieuwe echo :)

9. Ess85

Ess85 Bekend lid

Nov 17, 2010
    950
    0
    16
    Gefeliciteerd!!
    Ik had een echo met 5 weken en 5 dagen. Toen was er nog helemaal niks te zien, alleen verdikt baarmoederslijmvlies. 2 weken later heb ik het hartje wel zien kloppen.
    Je hebt dus kans dat er nog niks te zien is, dan moet je je geen zorgen gaan maken, dan is het gewoon nog wat te vroeg.

10. lisa123

lisa123 Fanatiek lid

Jul 16, 2008
    1,410
    0
    0
    Voor de dames die toch al een kloppend hartje zagen, was die echo inwendig of uitwendig? Bij mij is ie inwendig!

11. boterbloempje83

boterbloempje83 Fanatiek lid

Dec 14, 2009
    1,526
    0
    0
    hoihoi,

ivm met mk in okt mochten we nu ook eerder voor een echo, wij hebben het met 6wk,2dgn gekregen.. wij hebben hem inwendig gekregen, hartje gezien, maar niet gehoord.. hier even een echo foto van 6wkn, 2dgn.. kun je straks vergelijken..

PS: die verticale streepjes die je ziet, is van het opmeten van het vruchtje ;)

iig heel veel succes!! :D

12. alinda27

alinda27 Lid

Mar 16, 2010
    85
    0
    0
    kraamverzorgende
    Elburg
    Ik heb ook eerst een MK gehad en wilde toen ook een vroege echo. Alleen vond de VK 6 weken een beetje aan de vroege kant omdat je dan soms nog niet goed het hartje kan zien. Dus raadde zij mij aan om het met 8 weken te doen. Toen was het al erg duidelijk te zien en een mooi kloppend hartje. Zal hem toevoegen.

13. Gerlinda

Gerlinda Niet meer actief

Lisa, wanneer krijg je de echo? ik dinsdag en jij?
    Ben je dan precies 6 weken? ik wel ;) spannend hé..

14. lisa123

lisa123 Fanatiek lid

Jul 16, 2008
    1,410
    0
    0
    Ik krijg hem ook dinsdag en normaal gezien ook exact 6 weken;)

15. Foxter

Foxter Niet meer actief

Bij mij was hij inwendig met 6 weken en 3 dagen. Mijn baarmoeder ligt erg naar achteren gekanteld, dus met 12 weken moest het nog inwendig.

16. Yotsuba

Yotsuba Fanatiek lid

Jul 22, 2009
    1,980
    0
    0
    Dispuutbehandelaar
    Omgeving Utrecht
  17. BLiS

BLiS VIP lid

Jan 29, 2009
    27,768
    1
    38
    Female
    verplaatst naar echo's en onderzoeken

18. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

Jul 14, 2006
    2,797
    0
    0
    Egypte
    Ik heb gisteren ook het hartje van de beep mogen zien (uitwendige echo) bij een zwangerschap van 6wk en 2 dagen... terwijl de zaterdag daarvoor alleen nog maar de vruchtzak zichtbaar was :)

Share This Page