heb een goeie echo gehad met 7,1 weekjes... hoe groot is de kans dat het alsnog mis gaat??? had trouwens een mooi kloppend hartje en was precies op termijn... N
Als er eenmaal een mooi kloppend hartje te zien is is de kans heel klein dat het nog misgaat (dat vertelde mijn gyn)
mijn vk zei dat na echo met kloppend hartje de kans dat het misgaat zakt tot verder onder de 1%.. dus geniet!
De kans wordt kleiner, maar het kan altijd nog. Nu net een verhaal gelezen van iemand waarbij van het ene op het andere moment het hartje niet meer klopte bij 33 weken. Vreselijk zoiets. Maar de kans neemt elke keer weer af. Geniet er van.
idd minder dan 1 % maar toch blijft helaas die kans altijd nog wel aanwezig... maar geniet er maar lekker wel van
de kans is dan heel klein dat het alsnog mis gaat. toch ben ik erg voorzichtig omdat ik helaas bij die 1% behoor waarbij het wel mis ging alsnog. goede echo met bijna 9 wk en kon gaan genieten. met 11wk is het hartje toen gestopt. wel door een infectie en niet omdat er wat mis was met het vruchtje. ik durf dus niet meer zo zeker e zijn voor ddat de 12wk voorbij zijn maar toch geniet van de zwangerschap. de kans dat alles goed gaat is zo veel malen groter
Mijn verloskundige vertelde mij gisteren hetzelfde de kans dat het nu nog mis gaat is 1 % en dat geld voor de gehele zwangerschap. Lekker gaan genieten liefss
Ik behoor tot degene die tot 2 x toe een echo had met kloppend hartje en dat het alsnog misging, 1 x bij 9 weken en 1x bij 11 weken. Verklaring hadden ze niet, gewoon botte pech. Maar beide keren was het wel aan de kleine kant! Bij mijn 3e zwangerschap was de echo ook goed en de groei ook prima, zelfs iets voor. En dat werd ook een prima zwangerschap! Ik snap je zorgen heel goed, maar als de echo goed is, het hartje klopt en de groei is ook helemaal prima voor het termijn dan heb je echt een hele grote kans dat het helemaal goed gaat!! Zowiezo is de kans dat het goed gaat altijd groter dan dat het niet het geval is. Probeer te genieten van je wonder!