Vandaag eerste echo gehad. Termijn klopte precies (9 weken, 1 dag) Hartje klopte goed. Alleen zag geen beweging. Zagen jullie beweging tijdens de eerste echo?
Ik heb een echo gehad met 10 weken en klopte precies dat ik 10 weken zwanger was. En het kindje was heel erg bewegelijk. De verloskundige zei mooi het is wakker en ze vond het nu al een bewegelijk kindje hihi. Ik weet niet of een kindje rond die tijd ook veel beweegt, maar het kan zijn dat het aan het slapen was. Als het hartje klopt dan leeft het. Enne gefeliciteerd met je zwangerschap.
Wij hadden een echo met 9 weken en 2 dagen. De baby lag stil, maar we zagen wel zijn voeten en armen bewegen. Hij veranderde niet van plek zeg maar. Gr. Lotte
Wij hadden de eerste echo met 8 weken, en onze kleine meid was ontzettend aan het bewegen met haar armpjes en beentjes! (toen nog stompjes) Ik denk inderdaad ook dat jullie kleintje gewoon lekker aan het slapen was. Bij de volgende echo zien jullie vast een heerlijk beweeglijk kleintje
De echo met 7 weken was er niet veel beweging wel een mooi hartje, maar de echo op 12 weken was het kleintje zo aan het bewegen dat we niet eens een plaatje van de echo konden krijgen omdat hij of zij niet stil wou liggen
ja bij de 9 weken echo bewoog het handje en het kopje wel even was heel leuk. maar niet echt wippen van plaats of zo.. bij de 13 weken sliep hij/zij maar in een keer kwam het voetje bij het gezichtje. was wel even lachen..
Op de echo van 10 weken bewoog onze meid helemaal niet. Ik vond dat een beetje eng, aangezien je soms hoort dat kindjes koprollen, zwaaien en springen. Maar volgens de gyn kon het geen kwaad, dan slaapt het waarschijnlijk. Ik geloof dat we haar pas met 14 weken voor het eerst zagen bewegen.
Hoi Hoi, Onze kleine meid lag ook heerlijk te slapen tijdens de echo.. onze jongens waren ook lekker in beweging.
Hier bewoog hij helemaal niet met 9 weken maar zagen we wel het hartje goed kloppen. Met 13 weken was hij aan het zwaaien en duimen en met de 20 weken echo duurde het super lang omdat hij maar bleef ronddraaien! ] Dus maak je geen zorgen hoor! Straks komt er een moment dat je denkt ik wou dat hij/zij eens sliep haha
ons kindje lag met de eerste echo heerlijk te slapen. Heel even het handje beworgen, maar verder niet. Echt schattig.
bij mijn eerste echo met 9 weken en 6 dagen lag de kleine ook lekker te slapen. Toen de echoscopiste even met het ding in mijn buik porde kwam er wel wat beweging in, het bewoog vooral zijn armpjes en beentjes. Toen 6 dagen later nog een onvoorziene echo gehad en dit keer was hij wel wakker, bewoog nu ook met het hoofdje maar sprong nog niet in het rond. Heb mijn volgende echo met 15 weken en 3 dagen ben erg benieuwd! Wel hoor ik met mijn angelsound dat het kindje erg beweeglijk is nu, hij zwemt lekker in het rond en deelt zo af en toe een trap of een klap uit Ook begin ik het zo zachtjes aan al te voelen, heel af en toe Geniet van je zwangerschap!
kruimel bewoog ook niet. toen moest ik op mijn zij draaien en weer terug, en toen begon ie opeens te spartelen. was gewoon aan het slapen zei de echoscopiste.
Aangezien ik via vruchtbaarheidsbehandelingen zwanger ben geworden, heb ik al een aantal echo's achter de rug. 1e echo (6-weken): alleen een knipperend hartje, geen beweging 2e echo (8-weken): het bewoog eventjes, maar niet veel 3e echo (12-weken): het lag lekker te tukken, af en toe draaide het zich even om en bewoog het een armpje, maar echt bewegen, ho maar. Volgens mij ben ik zwanger van een klein luilakje, hahaha . Ik moest bij de 12-wekenecho telkens hoesten van de echoscopiste, in de hoop dat ons kindje zich beter om ging draaien. Dit zodat ze een mooiere foto voor ons af kon drukken. Maar ons kindje dacht er anders over. Die had meer zoiets van: "laat me met rust, ik lig net lekker te slapen!" Toch is het uiteindelijk nog gelukt om een mooie foto te maken.