Echo 6 weken

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by Lady85, Sep 18, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lady85

Lady85 Actief lid

Apr 8, 2011
    102
    0
    0
    Reisadvisuese
    haarlem
    Hallo, allemaal'
    Gister echo gehad dacht zelf 7 weken te zijn maar ben waarschijnlijk pas 6 weken.. Op de echo was bijna niks te zien wel een heel klein knipperlichten aan de wand..
    Vind het zelf wel heel klein eruit zien, iemand ervaring?
    De vrouw die mij hielp zij alleen denk dat je pas 6 weken bent en moet nu pas over 3 weken terug, ben een beetje bang nu...

Attached Files:

2. Sophiaatje

Sophiaatje Niet meer actief

Ik was ook iets naar achter gezet en later weer 4 dagen vooruit het kan zijn dat de innesteling later is geweest of het even gestopt is met groeien ofzo .. Weet niet meer hoe mijn verloskundige dat omschreef hoor hihi .. Het hartje klopt dus wees positief !! Gefeliciteerd met je zwangerschap :)

3. marievs

marievs Fanatiek lid

Sep 16, 2013
    2,118
    293
    83
    Ze kunnen het nog niet goed meten op dit termijn. Ik liep ook een klein beetje achter, maar met de tien weken echo weer naar voren gezet! Een hartje is heel positief! En 1 tip: ga nu geen verhalen lezen met een slechte afloop! Dan zit je drie weken in spanning!

4. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

Jun 30, 2015
    4,824
    2,249
    113
    Ha meid! Spannend he zo t begin. Het hartje klopt en das harstikke mooi! Het is nog zo ontzettend klein, meer is er ook nog niet te zien. Je zal zien over 3 weken is het al zoveel groter! Ik werd er ook heel onzeker van, er was ook twijfel over t hartje bij mij rond 6 weken. T bleek gewoon nog te klein, inmiddels ben ik 25 weken zwanger!!
    Wellicht over een week of 1,5 weken een pretecho ergens laten maken?? Dat geeft misschien nog wat rust.

5. Lady85

Lady85 Actief lid

Apr 8, 2011
    102
    0
    0
    Reisadvisuese
    haarlem
    Dank jullie wel...
    Ik weet nog bij mijn eerste dat het veel groter was bij 7 weken ook echt al een hart ritme nu staat dat helemaal niet op de echo..
    Moet ook maar gewoon afwachten pfff

6. Sophiaatje

Sophiaatje Niet meer actief

Kom op positief :) ik had voor me oudste een mk met 10 weken heb bij de zwangerschap bij de oudste pas iedereen het nieuws bekend gemaakt met 16 weken dat ik dat volgehouden heb haha .. Maar ik zat toen ongeveer hetzelfde hoor maar probeer positief te zijn :) is vaak zo dat het komt door t niet nauwkeurig kunnen meten

Share This Page