Echo 6 wk 2 dagen geen vruchtje

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door beebielove, 30 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beebielove

beebielove Bekend lid

18 jan 2012
    957
    33
    28
    Hey uiteindelijk is het zondag verwijderd door tangcurretage. Ik verloor veel bloed.. is het normaal om na verlies vruchtzak nog veel helder rood bloedverlies te houden?

2. nessa88

nessa88 Bekend lid

3 sep 2010
    891
    57
    28
    Den Haag
    *knuff* Wat een prutzooi.... Ik heb bij mij vorige miskraam na verlies van het vruchtzakje nog 1.5 week menstruatie achtig bloedverlies gehad. Hopelijk is het bij jou sneller over.

3. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    :(
    Sterkte

beebielove vindt dit leuk.
  4. beebielove

beebielove Bekend lid

18 jan 2012
    957
    33
    28
    Hmmm gadsie he! Hier loopt t non stop door in helderrood, veel meer dan tijdens mijn menstruatie.voel me echt n slappe vaatdoek. Heeft het bij jou lang geduurd voor je er fysiek weer n btje bovenop was? Ik ben voor t eerst in twee jaar ziekgemeld op t werk..

5. nessa88

nessa88 Bekend lid

3 sep 2010
    891
    57
    28
    Den Haag
    Ik heb doorgewerkt zoveel het kon aangezien ik zzper ben maar heb me daar door denk ik langer dan nodig had geweest slecht gevoeld. Ik denk dat ik fysiek gezien een week of 3/4 opweg ben geweest voor ik me weer enigsinds goed voelde. Dus neem nu goed de tijd en blijf lekker een tijdje thuis. Het is gewoon extreem zwaar ook geestelijk dus wees lief voor jezelf. Eet chocola, kijk netflix en probeer goed te eten en drinken. Let goed op je ijzer gehalte en probeer veel dingen met ijzer er in te eten. Ik bleek bij de nacontrole ook flinke bloedarmoede te hebben en daar kan je je ook echt flink naar van voelen!

Heel veel sterkte.

nizzie86 vindt dit leuk.
  6. beebielove

beebielove Bekend lid

18 jan 2012
    957
    33
    28
    Dankjewel voor je advies en ervaring. Heb ik echt wat aan. Rustig aan dan maar en vrijdag laat ik wel even checken wat zij van Mn bloedverlies vinden.

7. Mie88

Mie88 Bekend lid

9 jan 2015
    652
    430
    63
    Vrouw
    Sterkte

8. nessa88

nessa88 Bekend lid

3 sep 2010
    891
    57
    28
    Den Haag
    Fijn dat je er wat aan hebt :)
    Mijn beste advies is echt even goed te tijd voor jezelf te nemen. Ik begrijp uit je verhaal dat je je bij je vorige miskramen niet ziek gemeld hebt? Neem dan nu echt even de tijd en wees lief voor jezelf en je lijf. Ik zou sowieso niet gaan werken voor het bloeden gestopt is en neem daarna ook echt nog een weekje om bij te slapen, uit te huilen en jezelf weer even terug te vinden.

Ik ben ook steeds maar door gegaan en eerlijk ik heb er nu best last van vooral mentaal. Dus praat er ook over en gun jezelf de tijd om te rouwen en boos te zijn.

9. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Beebielove hoe gaat het nu met je.
    Is het bloeden gestopt?
    Ik vind het zo rot voor je :(
    Het duurt voor het een plekje krijgt.

Dikke knuf meid!
    Leef met je mee!