Echo, 60% een meisje wie heeft dat ook gehad?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door lailae, 15 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sofaan

sofaan Actief lid

11 dec 2006
    300
    0
    0
    nu even niets
    noordholland
    spannend hoor bij mij was ik bij de pretecho met 17 wk 99% een meisje 19 jan had ik de 20 wk echo en toen zij ze als ik het zo zie wordt het een meisje dus 2 mensen zeggen een meisje als het zo is tja afwachten........wachten duurt zo lang!

2. kimberly22

kimberly22 Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.039
    0
    0
    hoi hoi,

hier ook in verwachting van een meisje.
    ik geloof dat het op de foto wel heel duidelijk is.

kon er niet omheen volgens de echoscopist ze wist het zelfs voor 1000% zeker.

ik ben zo nieuwsgierig naar mijn meisje.

groetjes veel liefs kimberly

3. Ja wel heel duidelijk. Nou ik heb met 25 weken nog een pretecho, ben benieuwd

4. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.157
    0
    0
    Twente
    bij ons werd met 20 weken en 5 dagen 100% een jongen gezegd
    maar zelfs een leek kan dat op de echo van die van ons zien haha

5. De vrouw die de geslachtsecho zei al " gyneacologen durven niet te veel uitspraken te doen want anders worden ze aangeklaagd als ze het fout hebben" . En daar geloof ik wel een beetje in en ze keken natuurlijk niet alleen maar daarna maar keken medisch

6. kimberly22

kimberly22 Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.039
    0
    0
    hoi...

ik kan me wel voorstellen dat de gyn. het niet met zekerheid wil zeggen.
    we zullen immers niet de eerste zijn bij wie ze het mis hadden.

soms denk ik ook wel eens hoe het zou zijn als het je overkomt.
    dan schrik je denk ik wel hoor.

ik ben in iedergeval wel blij dat ik het weet, het gevoel erbij is toch anders dan toen het ik niet wist. het is een vertrouwder gevoel.

hebben jullie dat ook dat jullie gevoel is veranderd?

groetjes kimberly

7. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.157
    0
    0
    Twente
    zeker weten ..........bij de eerste wist ik het niet en deze keer dus wel en ik vind het echt een heel apart gevoel om nu al te weten wie er eigenlijk in mijn buk zit..........heel bijzonder

8. Charl

Charl Lid

15 mei 2006
    48
    0
    0
    Kleding maken
    Ja moeilijk...

Bij mij zeiden ze met de 20 weken echo dat het 75% een meisje gaat worden. Alleen zei zij er bij,dat je nooit 100% van uit moet gaan en wel een naam voor een jongen moet bedenken en niet alles in het roze moet gaan kopen,omdat zo'n echo nooit 100% vertrouwd zekerheid geeft.

Nu zijn wij wel erg nieuwsgierig of het toch een mooie meid gaat worden of toch een stoere jongen... Over 3 weken hebben wij een Pretecho,misschien dat ze ons dan wel 100% zekerheid kunnen geven.

Mij maakt het niks uit een jongen of een meisje en we houden het kamertje neutraal kwa kleur.
    Het is gewoon de nieuwsgierigheid wat knaagt...

Kus

9. Ik heb wel heel veel kleertjes roze en behang uitgezocht gestreept, lime, roze en lila.
    Maar met 25 weken hebben we weer een pretecho en met ongeveer 30 weken krijg ik nog een echo bij de gyn. Dus ik hoop dat het zo blijft, hahahah

10. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Mijn 2e zou een meisje worden zeiden ze bij alle echo's.
    Het 1e wat ik zei na mijn bevalling was..............nou, rare meisjes maken wij.
    Het was een jongetje dus.
    Bij de 1e konden ze het niet zien, die hield steeds zijn knieƫn ervoor. En bij de 3e hadden ze het wel goed, een jongetje.
    Gelukkig was ik wel zo slim om er niet echt rekening mee te houden en heb alles neutraal gehouden.

Deel Deze Pagina