nog een stoer mannetje De echo was echt super en alles liep mooi op schema de baby was qua metingen gelijk aan 21 weken en alles was goed en meneertje liet heel duidelijk het geslacht zien zo gaaf
Gefeliciteerd! Bij mij was het niet duidelijk te zien,want hij of zij lag niet in de juiste houding om het goed te bekijken....hmmm.. Maar ze zei dat het misschien voor 75% een meisje wordt. Afwachten maar dus.. Kus
wij doen er een op 27 februari en dan doen we ook een 3d dat lijkt me zo super bij onze eerste hebben we er al een met 20 weken gehad omdat ze toen nog geen 20-weken echo's hadden en toen hadden we een 2d echo maar vindt het super om van dit kindje ook wat op dvd te hebben
Dat lijkt mij inderdaad ook erg leuk om je kindje op dvd te hebben. Misschien gaan we er toch wel voor... 75% een meisje..dan wil je toch wel liever 100% weten toch?! Veel plezier met de 3d echo! Kus
gefeliciteerd wij krijgen ook een jongetje ben vandaag lekker weze winkelen leuke kleertjes gekocht bij hm groetjes jolanda
whaaaaaaaaa ben helemaal blij mijn vk is in training om 20-weken echo's straks zelf te doen en omdat ik de echte 20-weken echo al gehad heb vroeg ze of ze een keer op mij mocht "oefenen"............leukkkkkkkkkkkkkkkkkk dus woensdag zie ik mijn mannetje alweer geweldigggggggggggg
Hallo! Leuk...Ik heb het geregeld...20 januari een 3D Pretecho,zetten we het ook op dvd. Ben benieuwd! Groetjes
oh leuk zeg zal trouwens wel februari zijn he haha spannend hoor wij hebben hem een week later vandaag ons moppie dus weer gezien pf heerlijk is dat hoor ben nu al verliefd haha